יואב אליאסי, הידוע בכינויו "הצל", לא ממש מבין למה צריך את מצעד הגאווה. בפוסט שפרסם היום (חמישי), על רקע המצעד המתקיים בירושלים, כתב הצל כי המצעד פוגע בקהילה הגאה יותר מאשר מועיל. "מה המטרה שלו, חוץ מהון פוליטי למרצ?", תהה הראפר. 



אליסי פנה אל בני הקהילה: "אתם נלחמים כל כך קשה שיקבלו אתכם כשווים בני שווים ואז אתם רוקדים על כל המשאיות בחוטיני ונצנצים בתנועות פימפום הדדיות. אז איך בדיוק אתם יכולים לבוא למישהו בטענות אחר כך שלא לוקחים אתכם ברצינות כשאתם מנציחים את הסטראוטיפ שנדבק לכם?".



"אני מכיר גייז שהם קצינים, לוחמים בצה"ל, ומצעדים כאלו רק מורידים מכם ופוגעים בהישגים שלכם", הוסיף הצל, "וזה שזה הפך לקרקס פוליטי בחסות מרצ כאילו כולכם שמאל קיצוני, זה בסדר מצדכם? וזה שמרצ מנצלים בציניות את הרצח המתועב בשנה שעברה על חשבונכם בשביל הון פוליטי אין לכם בעיה?".




עוד כתב הצל: "ואתם מבקשים כבוד, אז למה לא לתת כבוד? ירושלים זה עיר דתית לכל הדתות, למה לעשות דווקא? זה רק מגביר את הקרע, זה מיותר. יש את תל אביב ששם זה לא מפריע לאף אחד, יש את אילת, למה לפגוע באנשים בירושלים? אני בכלל בעד לבטל את כל המצעדים ולקרוא לזה מצעד האהבה, ולתת לכולם להבין שאין הבדל בין סטרייט לגיי. אבל בינתיים תפסיקו לתת לפוליטיקאים בעלות על הקהילה הגאה, הם מורידים אתכם למטה".