הפתעה במהלך חיפוש שגרתי: שוטרי משטרת ישראל שחיפשו אחר סמים בבית בכפר בענה, הופתעו למראה עיניהם: במקום למצוא את הסמים הם מצאו תשעה צבים וכ-12 מלכודות קפיץ ללכידת בעלי חיים. הצבים, שהינם חיות בר מוגנות, הועברו לספארי ברמת גן ושם יטופלו וכנראה יקלטו במה שיהפוך לביתם החדש. כנגד החשוד בהחזקתם נפתחה חקירה ברשות שמורות הטבע.



זו כמובן אינה הפעם הראשונה ששוטרי משטרת ישראל מופתעים במהלך חיפושים שגרתיים, הם מגלים לעתים, במהלך פעילותם במאבק בפשע, מקרים של פגיעה או הזנחת בעלי חיים ומהמשטרה נמסר כי היא רואה בחומרה פגיעה בבעלי חיים ופועלת למיצוי הדין עם העבריינים.



מלכודות הקפיץ לתפיסת בע"ח. צילום: דוברות המשטרה, המחוז הצפוני
מלכודות הקפיץ לתפיסת בע"ח. צילום: דוברות המשטרה, המחוז הצפוני



אירוע נוסף ולא שגרתי שאירע לאחרונה במשטרה הוא ניקוב צמיגיהם של 13 כלי רכב ברחוב אחד בחיפה. כל הצמיגים שייכים לכלי רכב שחנו בסמוך זה לזה בשכונה שקטה על הכרמל ונוקבו בתוך כרבע שעה. הדרמה האמיתית החלה בבוקר שלמחרת אז לאחר שהחוקרים הגיעו לזירה ניגש אליהם צעיר באמצע שנות ה־20 לחייו וללא אזהרה מוקדמת אמר לחוקרים “אני זה שניקבתי את הרכבים”, ולשאלה מדוע, השיב “הייתי שיכור ואני מצטער”. בשלב הזה הדרמה על פי השוטרים שהיו בשטח רק קיבלה תאוצה. בעודם מופתעים, סיפר אחד מקציני המשטרה שדיווח על הסיפור מאוחר יותר, ציפתה להם הפתעה נוספת - הצעירי העביר לכל בעל רכב מעטפה עם כסף, פיצוי על ניקוב הצמיגים.