ניקול ראידמן הגיעה היום (שלישי) לפגישה שנקבעה לה מראש בבית ראש הממשלה בירושלים בין היתר לבקר את חברתה הטובה והחדשה שרה נתניהו. כשגילתה כי במקום נערכת באותה עת מחאת הנכים, היא כרע ה על ברכיה ושוחחה עם חנה עקיבא, אחת המפגינות במקום שסיפרה לה על מצבה הקשה. ראידמן, בתגובה, שלפה מארנקה את כל המזומנים והשטרות שהיו ברשותה והעניקה אותם לעקיבא.



"הגענו לבית ראש הממשלה למחות, ניקול ראידמן הגיעה כנראה לאשת ראש הממשלה ולא הצליחה להיכנס כי עשינו הרבה בלאגן", סיפרה עקיבא בריאיון לגלי צה"ל. "נכנסתי איתה לשיחה בארבע עיניים בין אישה לאישה. אמרתי לה כמה מילים, היא שלפה סכום כסף, היא דמעה ממה שדיברנו, והיא שלפה את כל מה שהיה לה בתיק ונתנה לי". 

 
עקיבא הסבירה כי לא רצתה בתחילה לקבל את הכסף. "זאת הרגשה של קיבוץ נדבות, בגלל זה אמרתי לה שאני לא רוצה, אבל בגלל שיש לי בת חיילת, אז היא התחננה שאתן את זה לבת שלי", אמרה. "היא אמרה שהלוואי ויכלה לעשות משהו ולעזור, אבל אם הייתה יכולה, הייתה עושה הרבה שינויים". 
 
עם זאת, היא החליטה כי מצבה מחייב אותה להענות לבקשה. "לא הייתה לי ברירה. זה לא קשור לניקול ראידמן, או לכל אחד אחר", אמרה מובילת המחאה. "יש תחושה של קיבוץ נדבות, אבל בגלל שהיא כל כך התחננה שאקח את הכסף לבת שלי, אז לקחתי. זה עניין של אין ברירה, היא נתנה לי עוד דחיפה היום". 
 
עקיבא הסבירה כי היא לא רואה פיתרון למשבר בזמן הקרוב. "ההסתדרות בחרו לעצמם את הנציגים שהם רוצים לדבר איתם, ואין שום מתווה חתום, כל מה שיש זה דיבורי סרק וספינים בתקשורת", אמרה. "עשו לנו 'הפרד ומשול'. הם החליטו שיעלו בעוד כמה שנים טובות, אולי חלק מאיתנו נמות, אז הם החליטו שהם יתנו לנו בשנת 2021 תוספת, אבל רק לנכים הקשים ביותר, ופה הגענו להפרד ומשול. הנפש לא נכים, העיוורים לא נכים?".