התקרית האלימה בית החולים "וולפסון": בעוד טטיאנה לויטן, שהותקפה לטענתה על ידי מאבטחים בבית החולים "וולפסון" בחולון ביום שישי בלילה נחקרת במשטרה על התקרית האלימה, התראיין היום (ראשון) בנה פשה בן ה-24 ל"מעריב" וחשף פרטים על האירוע הקשה.



"ההורים שלי, יורי וטטיאנה, הגיעו לבית החולים "וולפסון" לאחר שאבי חש לחצים בחזה. הם קיבלו טפסים של חדר מיון ו מילאו אותם. על הטפסים נכתב שמדובר במקרה דחוף הדורש טיפול מיידי. הם המתינו ואז ביקשו מהם לצאת החוצה כי מתבצעת החלפת משמרת של הצוות. אמא שלי אמרה שזה מקרה דחוף כי זה מה שכתוב על הטופס".



לויטן המשיך: "השומר לא הקשיב לה וניסה להדוף אותה מהמקום באמצעות גופו. היא אמרה לו שיעזוב אותה כי זה מכאיב לה. הוא בעט בה בצלעות, נתן לה אגרוף בראש והטיח את ראשה בקיר. אבא שלי התקרב ושומר אחר, שחשב שהוא מהווה איום, הרביץ לו, שבר לו את ה אף ושתי שיניים. הייתה התקהלות והצוות הביא אלונקה. הבנתי שהשומרים עוכבו לחקירה ושוחררו אחרי שעתיים להמשך עבודה במחלקה".


כזכור, הבוקר הופץ ברשתות החברתיות  סרטון בו תועדה טטיאנה לויטן המדממת, כשהיא שוכבת על רצפת חדר המיון ב"וולפסון". האירוע צולם ביום שישי האחרון, ועורר היום סערה ברשת. 

יורי לויטן. צילום: באדיבות המשפחה
יורי לויטן. צילום: באדיבות המשפחה

מהמשטרה נמסר כי "ביום שישי האחרון סמוך לשעה 23:00 התקבל במוקד 100 דיווח אודות אירוע תקיפה בבית החולים "וולפסון". צוות השוטרים שהגיע למקום פגש במעורבים, בני זוג בני 52 מחולון וצוות מאבטחים. בבירור שנעשה במקום עלה כי הצוות הרפואי במיון ביקש מהאישה לעזוב את הדלפק ומשזו סרבה הוזעקו מאבטחים למקום. מנגד, טענו בני הזוג כי המאבטחים תקפו אותם וגרמו להם לחבלות. אתמול, הוגשה תלונה במשטרה על ידי בני הזוג כנגד המאבטחים, והבוקר נחקרו המאבטחים באזהרה בגין חשד לשימוש בכוח שלא כדין".



מבית החולים "וולפסון" נמסר כי "בליל שישי האחרון הותקף צוות חדר המיון במרכז הרפואי "וולפסון", על ידי בני זוג אשר תועדו בסרטון המופץ כעת ברשתות החברתיות. בני הזוג התבקשו להתפנות מחדר המיון מאחר והפעילו כוח בלתי סביר ומתמשך כנגד מאבטחינו. לצערנו, המידע המופץ ברשתות החברתיות מתבסס על סרטונים אשר צולמו בידי אזרחים בסוף האירוע, והם אינם מתעדים את האירוע כולו".



עוד צוין בתגובה כי "המרכז הרפואי וולפסון מגנה גילויי אלימות מכל סוג שהוא, ויפעל למיגורה בכל האמצעים העומדים לרשותו. אנו מנועים מלהוסיף, היות והנושא נמצא כעת בחקירה משטרתית".