הודא כחיל, אם לארבעה בת 36, נרצחה רק כי משפחתה התנגדה לכך שתתגרש- כך עולה מכתב אישום שהוגש היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד אחיה הצעיר, סעיד אבו סרארי. הוא נאשם כי דקר את אחותו 15 פעמים, עד שמתה. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את האח, בעל עבר פלילי עשיר, עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין יעל הראל מפרקליטות מחוז תל אביב, התגוררו האחים יחד בבית הוריהם ביפו. האח, אבו סרארי בן ה-33, לא היה שבע רצון מגירושיה של אחותו ומהתנהלותה בחייה. על כן הוא ניסה להצר את צעדיה ובין השניים התגלעו סכסוכים רבים. עוד עולה מכתב האישום כי ב-25 באוקטובר, בשעה 19:00, לאחר שאבו סרארי שאל את אביו היכן נמצאת אחותו ומדוע אינה חוזרת לדירה, הגיעה כחיל הביתה ובינה ובין האב פרץ ויכוח קולני, במהלכו האב סטר לה.



בכתב האישום נטען כי בעקבות הוויכוח, גמלה בלבו של הנאשם החלטה להמית את אחותו. לשם כך נטל לידיו סכין, נכנס לחדרה של כחיל, שישבה על המיטה, ודקר אותה מספר רב של פעמים, בכל חלקי גופה, עד שנפלה ארצה. לאחר שנפלה המשיך האח לדקור את אחותו. שכנים שמעו את זעקותיה והזעיקו את המשטרה, אולם כחיל איבדה דם רב ומתה מפצעיה.



אבו סרארי נטל את הסכין המגואלת בדם ונמלט מהמקום. במהלך מנוסתו, השליך במקום לא ידוע את הסכין ואת הבגדים המלאים דם: "במעשיו המתוארים לעיל, הנאשם גרם למותה של המנוחה בכוונה תחילה והמיתה בדם קר, מבלי שקדמה התגרות בתכוף למעשה, בנסיבות בהן יכול היה לחשוב ולהבין את תוצאות מעשיו", נכתב בכתב האישום.



אבו סרארי הכחיש את כי ביצע את הרצח וטען כי היה באותה השעה במסגד, אך האימאם של המסגד העיד במשטרה כי לא ראה את אבו סרארי שם באותו היום. לאחר יש שש הרשעות קודמות, בעבירות אלימות, עבירות רכוש ועבירות סמים, והוא ריצה עונשי מאסר. בפרקליטות ביקשו מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים, בעיקר בשל החשש שישפיע על העדים לרצח, שהם הוריו והורי אחותו המנוחה.