חבר הכנסת שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) הודיעה היום (ראשון) כי היא תתמודד על ראשות ההסתדרות מול היו"ר המכהן אבי ניסנקורן. היא כתבה בפוסט בדף הפייסבוק שלה: הי זאת שלי, החלטתי להתמודד על כהונת יו"ר ההסתדרות, ואני מבקשת מכם, נשים וגברים מכל קצוות הקשת הפוליטית, להעניק לי את הזכות להנהיג את הארגון הזה ולחולל בו מהפך.





הבחירות להסתדרות ייערכו במאי והמועד האחרון להגשת המועמדויות לתפקיד יו"ר ההסתדרות הוא 23 בפברואר. ניסנקורן, המקורב ליו"ר העבודה יצחק הרצוג, הוא מועמדה של מפלגת העבודה לתפקיד, כך שאם יחימוביץ' תחליט להתמודד מולו היא תצטרך לעשות זאת בראש סיעה עצמאית. עובדה זו מצמצמת עוד יותר את לוחות הזמנים שלה, שכן היום האחרון להגשת רשימות שיתמודדו בבחירות להסתדרות הוא 9 בינואר.



כזכור, היא התייחסה לנושא בשבתרבות בנס ציונה ואמרה: "ההסתדרות היא גוף חשוב ומרכזי שעוסק בנושא היקר לי מכל - הזכות להתפרנס בכבוד וזכויות עובדים, שהן תנאי ראשון להיותנו חברה מתוקנת שמכבדת את אזרחיה. אין ספק שמדובר בתפקיד מאתגר, משמעותי ומשפיע. מאידך, זה לא סוד שאני מאוד אוהבת את מה שאני עושה כיום, ויכולת ההשפעה שלי היא נרחבת ביותר, גם באופוזיציה".