הג'ודוקא הישראלית ירדן ג'רבי זכתה במדליית הארד באולימפיאדת ריו - ומשפחתה, אנשי צוותה, ספורטאי העבר והמוני ישראל הגיבו לזכייה ההיסטורית בהתרגשות גדולה. אמה, נורית ג'רבי, אמרה: "אנחנו מנותקים כבר כמה ימים ולא מדברים איתה, היא היתה מנותקת משיחות, ככה זה צריך להיות. הפציעה שלה בשפה לא הטרידה אותנו. השיפוט הטריד אותנו, היא הגיעה בכושר מצוין, היא הגיעה במצב מנטלי כמו שצריך, ואני שמחה על כך מאוד".



מאמנה של גרבי, שני הרשקו,סיפר: "היו לנו קשיים, ירדן היא יחידה ומיוחדת, היא אישיות מדהימה, היא הצליחה להתעלות ברגע הכי נכון. עשינו עבודה טובה, האיגוד והיחידה לספורט הישגי, קיבלנו את האפשרות ללכת עם החלום שלי. כל דבר הפך לאפשרי. הלכנו בדרך שלנו, עוד לא נגמר. הג'ודו לא אמר את המילה האחרונה שלו".



גם יעל ארד, הזוכה האישה הישראלית הקודמת במדליה, שגם היא התמודדה בענף הג'ודו,  אמרה: "טוב שזאת ירדן. זאת חגיגה גדולה, זה אושר אדיר. היא באה אחרי שנה קשה, היא התנתקה מהכל, היתה מוכנה, התחילה לאט לאט, התמודדה עם התסכול שלקחו לה את הניצחון. היא ספורטאית אדירה, היא יודעת להתמודד עם דברים, מדליה שמינית לישראל, אנחנו מאושרים".