המיליונר האוסטרלי פרנק לואי חגג ביום שישי האחרון את יום הולדתו ה-85, במלון מצודת דוד שבירושלים. לאחר שבשבוע שעבר לואי ורעייתו שירלי זכו לכבוד מראשי התזמורת הפילהרמונית, בסוף השבוע הוחלפה המנגינה ועל החלק המוזיקלי של האירוע היתה אמונה זמרת הבית של האלפיון העליון - עינת שרוף - שלוותה בנגינה גם על ידי בנו של לואי, דיוויד חבר בלהקת הרוק The Dead Daisies.


בין אלה שהגיעו לאחל מזל טוב, היו אלי זהר, סר רונלד כהן, איתמר רובינשטיין, נאוה ברק, רמי אונגר, בעלי המלון אלפרד אקירוב ועוד. שרוף עצמה, חגגה את יום הולדתה שחל אתמול (שבת), בחוג המשפחה. 


אלפרד אקירוב ופרנק לואי (צילום ארכיון, פרומו הפקות)


סיינפלד כובש

הקומיקאי היהודי-אמריקני ג'רי סיינפלד, הגיע ארצה בסוף השבוע. סיינפלד, כוכב סדרת הטלוויזיה שנשאה את שמו, מתורגל בהופעות סטנד אפ כבר שלושים שנים. הוא הגיע להיכל 'מנורה מבטחים' בתל אביב לארבע הופעות סולד-אאוט, לבוש בחליפה והצליח לכבוש את הקהל הישראלי במופע שהתנהל כולו באנגלית. 

בין אלו שהגיעו לצחוק כבר בהופעה הראשונהף גם שרי אריסון ובניה ג'ייסון, דיוויד ודניאל, גיל שוויד עם מיטל דנינו, ניר שטרן, ליאור טנר, אלונה ברקת, אמיר חייק, שרה ואליעזר אורן, איתן זינגר, מוטי ליפמן, גבי בגס, אמיר גיא, טלי אנג'ל, רוני קיי ועוד.
 
שרי אריסון (ארכיון, יח"צ)


גיל שוויד ומיטל דנינו (צילום: אביב חופי)


אמיר חייק (צילום: יח"צ)