תקופת הבידוד היא הזדמנות מצוינת להתמודדות עם אחת התופעות הפחות נעימות עבור הורים לילדים – הכינים. אחת הדרכים היעילות לעשות זאת היא טיפול כולל, כמו זה שמציעה באחרונה חברת מורז. מדובר במארז טיפולי המכיל שמפו כינקייר לטיפול יומיומי וספרי כינקייר – שמן צמחי להשמדת כינים וביצי כינים. שילוב של השניים נועד לתת מענה כולל לתופעה המציקה. המוצרים מבוססים על שמנים צמחיים, בהם עץ התה, לבנדר, שקדים, רוזמרין ותימין. ניסינו למשך שבוע על ילדת בת שבע עם שיער מלא, והתוצאות היו טובות. את הספריי שמנו על שיער לח למשך כרבע שעה ומיד אחרי כן שטפנו אותו בשמפו, שייבש מעט את השיער. חיסרון יחיד: הילדה טענה שהריח של המוצרים לא לטעמה.
מחיר: 115.90 שקלים

כעת, כשרבים מאיתנו מבלים שעות במטבח, בסנפרוסט השיקו סדרה חדשה – “טעימה מהעולם”, הכוללת בשלב הראשון שני מוצרים בהשראת המטבח האיטלקי: פרוסות אנטיפסטי לתנור וקוביות אנטיפסטי להקפצה. שני המוצרים נהדרים ומכילים פלפלים, חצילים וקישואים, אחד בגרסת קוביות קטנות והשני כרצועות. פתרון נהדר ונוח למי שמחפש ארוחה קלה ומהירה, מבלי ללכלך יותר מדי כלים או לערוך הכנות מיוחדות. ניסינו להקפיץ את הלקט עם פסטה והתוצאה הייתה מוצלחת: הירקות שמרו על חיוניות ועל טעם טוב.
מחיר: 26.90־23.90 שקלים

אנטיפסטי בסגנון איטלקי של סנפרוסט (צילום: יח''צ)
אנטיפסטי בסגנון איטלקי של סנפרוסט (צילום: יח''צ)

כולנו מכירים את התופעה של ריחות רעים בנעליים סגורות, בעיקר כאלה שבשימוש יומיומי ולאורך זמן. דיאודורנט נעליים של המותג Silver (כן, מתברר שגם הנעליים שלנו צריכות מוצר כזה) נועד לנטרול והפחתה של ריחות לא נעימים בנעליים סגורות. הדיאודורנט אמור לתת פתרון למי שכבר סובל מריחות לא נעימים וכמניעה, והוא נוח, יעיל לשימוש ומספק פתרון לבעיה. חיסרון יחידי בעינינו הוא הניחוח הפרחוני החזק והמוגזם, במיוחד לקהל היעד העיקרי למוצר -  גברים.
מחיר: 24.90 שקלים

דאודורנט לנעליים של SILVER (צילום: יח''צ חו''ל)
דאודורנט לנעליים של SILVER (צילום: יח''צ חו''ל)

סינרי טטרה של המותג האמריקאי Nuby מעוצבים במגוון הדפסים ומגיעים עם נשכן בקצה. לסינרים בד נושם העשוי מסיבים טבעיים עמידים לאורך זמן. בקצה כל סינר יש נשכן שמצד אחד מושך את הילדים לשחק בו, ועל הדרך גם עוזר להם עם הכאב המציק בעת בקיעת השיניים. למוצר סגירה קלה, הוא נוח ויעיל, ומקל על ההורים והפעוטות.
מחיר: 50 שקלים לזוג

סינרי טטרה של Nuby (צילום: יח''צ חו''ל)
סינרי טטרה של Nuby (צילום: יח''צ חו''ל)

אחרי שהאלכו-ג׳ל הפך למוצר צריכה בסיסי עבורנו, בד״ר פישר מציעים מוצר חדש: אלכו-קרם. מדובר בקרם ג’ל 2 ni 1, מועשר בלחות ועם 60% אלכוהול (לעומת 70% באלכו־ג׳ל). המוצר עומד מצד אחד בתנאי ההיגיינה הרצויים ומצד שני מספק לחות חיונית כל כך לעור במיוחד מאחר שהאלכוהול גורם ליובש. המוצר החדש מגיע בשפופרת נוחה לנשיאה בתיק, הוא לא מבושם כלל, נספג ממש מהר ומותיר את העור רך ונעים. אהבנו.
מחיר: 24.90 שקלים

אלכו-קרם של ד''ר פישר (צילום: יעל האן)
אלכו-קרם של ד''ר פישר (צילום: יעל האן)

החטיף האמריקאי BE-KIND עלה על המדפים בארץ, כאשר בשלב ראשון משווקים שלושה טעמים: אגוזים קלויים עם דבש, פקאן עם מייפל, אגוזים עם מלח ים וציפוי בטעם שוקולד מריר. החטיפים מכילים אגוזים ושקדים שלמים ושילובי פירות, ללא גלוטן או חומרים משמרים. החטיפים טעימים, משביעים מאוד ומתוקים במידה מאוזנת. אהבנו מאוד את השילוב של השוקולד עם מלח הים. החיסרון היחידי: החטיפים מעט קשים, בגלל שיש בהם צ׳אנקים גדולים של אגוזים/שקדים.
מחיר: 7.90 שקלים

Be Kind (צילום: BE KIND GLOBAL)
Be Kind (צילום: BE KIND GLOBAL)

במאפיית לחם אנג’ל השיקו לחם פרוס בסגנון אמריקה שנמכר כעת ברשתות השיווק. הפרוסות עבות וגדולות מהרגיל, בהשראת הכריכים בדיינר האמריקאי. זהו לחם נהדר לטוסטים ולקלייה. יש לו מתקתקות קלה, כך שאם אתם חובבי הפראנץ' טוסט, הוא אידיאלי עבורכם.
מחיר: 15.50־10.90 שקלים

לחם אנג'ל בסגנון אמריקה (צילום: דן לב)
לחם אנג'ל בסגנון אמריקה (צילום: דן לב)

סדרת תבניות אלומיניום עם נייר אפייה הצטרפה למוצרי המותג קוקי. מדובר בתבניות חד־פעמיות, שלבסיסן כבר מוצמד נייר אפייה. המוצר החדש מאפשר הפרדה בין המזון לתבנית, וכמו כן, מייתר את הצורך לשמן את התבנית ואף מונע הדבקה של האוכל. התבניות מגיעות בשלושה גדלים. זהו מוצר מאוד נוח, בעיקר כשמבשלים/אופים מאכלים עם נוזלים שנוטים להידבק, ולא אוהבים לקרצף תבניות תנור שמנוניות. נוח גם לפיקניקים.
מחיר: 12.90 שקלים  

סדרת תבניות אלומיניום עם נייר אפייה של ''קוקי'' (צילום: יח''צ)
סדרת תבניות אלומיניום עם נייר אפייה של ''קוקי'' (צילום: יח''צ)