הפיקוח על הבנקים בראשות דני חחיאשוילי מסיר את הכפפות בנוגע להתנהלותם הצרכנית של הבנקים. כחלק ממסקנות הביקורת הוטלו קנסות כספיים על בנק הפועלים, בנק לאומי וחברת כרטיסי האשראי ישראכרט. במהלך הביקורת נבחנו נתונים ומידע, בוצע מדגם של תיקי לקוחות וביקורים סמויים בסניפים על ידי צוותי הפיקוח על הבנקים. בנק הפועלים לא עמד בהוראת הפיקוח המחייבת הכנסת לקוחות לסניף וקבלת שירות בשעות הפעילות, גם אם לא תיאמו תור מראש.

הצורך לבחינת הנושא עלה בעקבות תלונות של לקוחות על אי־הכנסתם לסניפים ללא קביעת תור מראש. הפיקוח קבע שאין מניעה מבנק להפעיל מערכת לזימון תורים, אך עליהם לאפשר כניסה חופשית גם ללקוחות שלא עשו שימוש במערכת. הבנק נקנס במיליון שקל.
 מבנק הפועלים נמסר בתגובה לפניית "מעריב": "הקנס מתייחס למספר מצומצם של מקרים שאינם מייצגים את מדיניות הבנק. הבנק הפיק לקחים כדי למנוע הישנות מקרים".

בנק לאומי לא עמד בהוראת הפיקוח בנושא גביית חובות. הביקורת חשפה מקרים של ליקויים בדיווח להוצאה לפועל של תקבולים ששולמו על חשבון החוב ונרשמו בספרי הבנק ודיווח להוצאה לפועל בזמן לא סביר. סכום הקנס המקורי עמד על 2 מיליון שקל, אבל הופחת למיליון שקל לאחר שהבנק הוכיח כי נקט כל האמצעים לתיקון הליקויים, ובכלל זה החלפת משרדי עורכי הדין שטיפלו בתיקים.

לאומי בתגובה לפניית "מעריב": "כל הליקויים תוקנו והופסקה עבודת הבנק עם משרדי עורכי הדין האחראים ובשל כך הופחת הקנס". דוח הביקורת הראה שישראכרט לא עמדה בהוראת החוק המחייבת מתן מענה אנושי במוקד הטלפוני בתוך 6 דקות כמתחייב בחוק. נמצא שבין דצמבר 2022 ועד לחודש יוני 2023 היו חריגות מזמני ההמתנה לקבלת מענה אנושי מקצועי והוחלט על הטלת קנס של 250 אלף שקל.
מישראכרט נמסר בתגובה לפניית "מעריב": "השירות מהווה נדבך מרכזי וחשוב בפעילותנו. כתוצאה מהפסקת הפעילות עם אחד המוקדים החיצוניים שאיתם עבדנו הייתה פגיעה במדדי השירות. אנחנו פועלים בכל הכלים כדי להשתפר ולתת את השירות הטוב ביותר וכבר היום יש שיפור במדדים".

חחיאשוילי: "הפיקוח רואה בהוגנות הבנקים מול לקוחותיהם ערך מרכזי בתפיסת תפקידו. קיימת חשיבות עליונה בציות להוראות הדין הצרכני בדגש על שירות מקצועי, זמין ואיכותי בכל ערוצי השירות. נמשיך לפעול במגוון הכלים לאכיפת ההוראות כחלק מפעילותנו להבטחת תרבות צרכנית הוגנת".