יבואנית המזון שמנסה להתאושש מאז המלחמה: "האתגר הוא לשכנע את הקניינים לתת הזדמנות"

יבואנית המזון רעות וקנין כבר תכננה להשיק בארץ בסוף 2023 סדרת גבינות טבעוניות מיוון, אבל אז החלה המלחמה. למרות הכל היא אופטימית: "יש יותר פתיחות למוצרים מיוחדים עם ערך מוסף, הפידבקים מדהימים"

אילנה שטוטלנד צילום: פרטי
רעות וקנין
רעות וקנין | צילום: אימג'ארט
3
גלריה

בסוף דצמבר תכננה רעות וקנין, מבעלי חברת יבוא המזון NeoBrand ומנכ"לית החברה, להשיק בארץ סדרת גבינות טבעוניות נרחבת של המותג היווני Green Vie. "ההשקה הייתה אמורה להיות חגיגה גדולה מאוד. תכננו פעילות חווייתית בסניפים, אבל המצב בארץ לא אפשר זאת, וגם אנחנו בחוויה האישית לא היינו מסוגלים לכך", היא אומרת. "עשינו את ההתאמות, הורדנו קצת פרופיל, עשינו משהו פחות רועש ושמח, ובסופו של דבר בפברואר המוצרים הגיעו למדפי הרשתות. גם זה היה סיכון לא קטן כי אנחנו ממש חיים מיום ליום וכל רגע עלולה להיפתח פה עוד זירה".

ucucumber Toast wtih GreenVie Garlic Spreadc
ucucumber Toast wtih GreenVie Garlic Spreadc | צילום: Green Vie
Green Vie, קומפוזיציית מוצרים
Green Vie, קומפוזיציית מוצרים | צילום: Green Vie
תגיות:
יבואנים
/
מלחמת חרבות ברזל
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף