בסוף דצמבר תכננה רעות וקנין, מבעלי חברת יבוא המזון NeoBrand ומנכ"לית החברה, להשיק בארץ סדרת גבינות טבעוניות נרחבת של המותג היווני Green Vie. "ההשקה הייתה אמורה להיות חגיגה גדולה מאוד. תכננו פעילות חווייתית בסניפים, אבל המצב בארץ לא אפשר זאת, וגם אנחנו בחוויה האישית לא היינו מסוגלים לכך", היא אומרת. "עשינו את ההתאמות, הורדנו קצת פרופיל, עשינו משהו פחות רועש ושמח, ובסופו של דבר בפברואר המוצרים הגיעו למדפי הרשתות. גם זה היה סיכון לא קטן כי אנחנו ממש חיים מיום ליום וכל רגע עלולה להיפתח פה עוד זירה".