תוכניתה של ענת דוידוב "איפה הכסף?" ברדיו ללא הפסקה 103FM הוקדשה היום (שני) להחזרתה לשיח הציבורי של הצעת חוק שכירות הוגנת של חברי הכנסת סתיו שפיר ורועי פולקמן, שנדמה שנעלמה בתהום הנשייה. בהצעת החוק המקורית דובר על מנגנוני פיקוח על גובה שכר הדירה, כך שהמחיר לא יעלה ביחס לא הגיוני – לא לגודל הדירה ולא למצב הנכס שלעתים קרובות מדי אין שום קשר בינו לבין מה שמכונה "דירה". לאחר התנגדות שרת המשפטים איילת שקד, הוצעה פשרה שלפיה יינתנו תמריצים לעידוד משכירים שלא להעלות את שכר הדירה בתמורה להקלות מס.
 


דוידוב אמרה: "ובינתיים, כלום ושום דבר. לא חוק ולא תיקון לחוק, והמחירים משתוללים. אז אולי מעיריית תל אביב תבוא הישועה? תקשיבו למה שאומר סגן ראש העיר, אסף זמיר. האם זה יכול לשמש תקדים ומודל לעיריות אחרות? עיריית תל אביב יצאה ביוזמה מקומית ומציגה חוזה שכירות עירוני מומלץ שמטרתו ליצור סטנדרט מאוזן לשני הצדדים, לשוכר ולמשכיר, שיעגן בתוכו את תקופת השכירות, אחריות לתיקונים, ביטחונות, ביטוח ועוד סוגיות נפוצות בחוזי שכירות.
 

"על זה נאמר: אם אין אני לי, מי לי. ראש עיריית תל אביב יפו,רון חולדאי, מודע למשבר הדיור בישראל, ובתל אביב וגוש דן בפרט. הרבה פתרונות נזרקים לחלל האוויר, למשל - מחיר למשתכן, תוכנית שיקום שכונות שרק עכשיו יצאה לדרכה. יש אפילו חברה ממשלתית מיוחדת הנקראת 'דירה להשכיר', שהוקמה לצורך קידום הנושא ובכלל זה הקמת דירות להשכרה. עם זאת, הרבה כוונות טובות- בינתיים תוצאות אין".
 
דוידוב סיכמה: "הנה יוזמה מקומית שמנסה להיכנס לוואקום של שוק מלא פרצות, כשלים ופערים ענקיים בין ביקוש והיצע, ובעיר כמו תל אביב שבה כמעט 50 אחוז מדייריה גרים בשכירות, הגיע הזמן להניע מהלך. תגידו מהלך פופוליסטי? מי שלא עושה, לא טועה".