איש העסקים נוחי דנקנר, לשעבר בעל השליטה באי.די.בי, שכר דירה בהרצליה, שאליה הוא מתכוון לעבור עם בני משפחתו בשבוע הבא, כך נודע ל"מעריב־השבוע". בכך ממלא דנקנר את אחד הסעיפים הסמליים, אם כי חסרי החשיבות הכלכלית, בהסדר החובות האישיים מול הבנקים.



את חווילת המגורים שבה הוא מתגורר בהרצליה פיתוח עדיין לא הצליח דנקנר למכור, כי לא קיבל את המחיר המבוקש עבורה. אם הוא לא יצליח לקבל את המחיר המבוקש, ייתכן שבשלב ראשון יעדיף דנקנר להשכיר אותה.
 
נזכיר כי בשבוע שעבר העביר איש העסקים תשלום של 30 מיליון שקל על חשבון הסדר החובות האישי (שהיקפו מסתכם ב־508 מיליון שקל - י"ש). בתוך כך החליט השופט חאלד כבוב לאפשר לאיתי שטרום ולנוחי דנקנר לצאת לחו"ל לצורך פגישות עסקיות. עם זאת, הוא הגביל את אפשרויות היציאה וקבע שעם שובם לארץ עליהם להפקיד את דרכוניהם.
 

בהסכמת הצדדים הוחלט על דחיית שלב הטיעונים לעונש בשמונה ימים והוא יידחה מ־20 בספטמבר ל־28 בספטמבר. כזכור, בתחילת החודש הורשעו דנקנר ואיתי שטרום בכמה עבירות, ובראשן השפעה בדרכי תרמית על ניירות ערך. דנקנר החליט לערער על פסק הדין לבית המשפט העליון באמצעות עורכי דינו גיורא אדרת ויפעת מנור נהרי. גם באי כוחו של איתי שטרום הודיעו שיערערו.