"מדובר במתקפה על הכלכלה הישראלית", כך מתארים את המכתב שנשלח לחברת "בזק" על ידי המועצה לזכויות אדם של האו"ם, בו היא דרשה מחברת התקשורת להפסיק לפעול מעבר לקו הירוק ולספק למתנחלים שירותי אינטרנט. במכתב, שיועד ליו"ר החברה הזמני דוד גרנות נאמר כי בזק "תומכת את קיום ההתנחלויות, תוך שימוש במשאבי טבע - בדגש על מים ואדמה, למען מטרות עסקיות". במכתב צויין גם כי החברה עצמה מחזיקה בתשתיות בשטחי יהודה ושומרון.



כזכור, מועצת זכויות האדם של האו"ם החליטה ליצור מאגר מידע, "רשימה שחורה", של חברות שפועלות ביהודה ושומרון ומספקות שירותים להתנחלויות וזאת בשל "הפרת החוק הבינלאומי". הפחד הוא שהרשימה תביא להחרמת החברות המופיעות בה ואף לגרום להן להפסיק לערוך עסקים שם. מבקר המועצה אף האשימו אותה בשיתוף פעולה עם תנועת ה-BDS. 



ההחלטה על יצירת מאגר המידע עברה במליאת המועצה בתמיכת 32 מחברותיה. בחודש מרץ 2016, אך נראה שבשבועות האחרונים היא קורמת עור וגידים. ממשרד החוץ נמסר בתגובה להחלטה אז כי "תוצאות ההצבעה ב'מועצה לזכויות אדם' מהוות הוכחה נוספת לאובססיה החולנית של הגוף הזה העוסק בעיקר בישראל ומתעלם מהזירות העיקריות של הפרת זכויות אדם בעולם ובראשן סוריה, לוב וצפון קוריאה", ואילו שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, אמר בתגובה כי "כשהאו"ם מסמן עסקים של יהודים בכדי להחרימם זה מזכיר תקופות אפלות בהיסטוריה של האנושות", והוסיף כי: ״מועצת זכויות האדם הפכה להיות כלי שרת של ה-BDS, והיא פועלת מתוך תפיסה אנטישמית ואנטי ישראלית". .