עדיקה פרסמה דוחותיה: הרווח ב־2019 ירד ל־1.4 מיליון שקל

חברת האופנה פרסמה את הדוחות הכספיים ל־2019, באיחור לא אופנתי, על פיהם היא סיימה את השנה ברווח של פחות ממיליון וחצי שקל, זאת לעומת 11.4 מיליון ב-2018

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
עדיקה אונליין
עדיקה אונליין | צילום: צילום מסך

ההכנסות ברבעון גדלו ב־50.3% והסתכמו ב־50.8 מיליון שקל וב־2019 כולה ב־41.2% וב־153.8 מיליון שקל. הגידול נובע מצמיחה בפעילות השוטפת ובין היתר בעלייה של 15.3 מיליון שקל בהכנסות פעילות המגזר הבינלאומי.

הוצאות המכירה, ההנהלה והכלליות הסתכמו ב־2019 ב־72.2 מיליון שקל והיוו 52.8% מהמכירות. פעילות המסחר הקמעונאי המקוון זינקה מיום סגירת הקניונים ב־16 במרץ ועד פרסום הדוח ב־50% לעומת התקופה המקבילה.

לאחר שההנחיה לסגור את המרכזים המסחריים נכנסה לתוקפה בישראל, סגרה עדיקה את החנויות בארץ ובניו יורק. הפעילות מתבססת כעת על פלטפורמות המסחר המקוון שאותן היא מפעילה. הפגיעה המשמעותית בהכנסות הנובעת מסגירת החנויות מפוצה בפעילות המקוונת.

מנכ"ל החברה דדי שוורצברג אמר כי "לנוכח התוצאות החיוביות ושיעורי הצמיחה המשמעותיים בפעילות הבינלאומית, אנו ממשיכים בתוכנית להחדרת המותג, תוך התאמות שאנו מבצעים כחלק מהשינויים שנכפו עלינו מהתפשטות נגיף הקורונה.

"ההנהלה נקטה וממשיכה לנקוט צעדים כדי להקטין את השפעות משבר הקורונה. החברה פועלת במתכונת מצומצמת, כאשר מרבית עובדי החברה הוצאו לחופשה ללא תשלום, למעט חריגים. אנו פועלים לילות כימים עם צוות מצומצם כדי לספק את ההזמנות בימים אלה".

תגיות:
אופנה
/
הכלכלה בישראל
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף