ערבות הדדית בימי הקורונה: קוקה-קולה הודיעה היום (שלישי) כי היא יוצאת במהלך לחיזוק המסעדות השכונתיות ברחבי הארץ ותחלק תפריטים מיוחדים, יחד עם בקבוקי שתיה במתנה, ישירות לדלתות של עשרות אלפי בתים בישראל. מטרת המהלך לסייע למסעדות השכונתיות בפרסום מוצריהן, ולעודד את התושבים להזמין מהן בימים אלו, כאשר העסקים עומדים ריקים, והמשלוחים מהווים את מקור הפעילות היחיד שלהם.

במסגרת זו, החברה תשלח למאות פיצריות, המבורגריות, סושיות ושלל סניפים מסעדות שכונתיות אהובות נוספות, ויחד אלה יצרו תפריט ייעודי למשלוחים עד הבית. המטרה של הצעד הזה הוא לאפשר לדיירי הבתים ליהנות מהמנות האהובות גם בבית, ובה בעת לתמוך בעסקים השכונתיים והמקומיים בתקופה זו.

ניר לוינגר, מנכ"ל חברת המכירות וההפצה של קבוצת-קולה ישראל, אמר כי "המשבר הגדול שהכה בענף המסעדנות הכריח אותנו להגיב מהר ולחשוב על דרכים יצירתיות כיצד לסייע להן בעת הזאת. הבנו כי מסעדות השכונתיות נאלצות לעבוד במתכונת של משלוחים בלבד, ולא כל תושבי האיזור הצמוד מודעים לכך. לכן יחד יצרנו תפריטים ייעודיים עם הצעת ערך, והפצנו אותם לעשרות אלפי בתים, בצירוף מארזי שתיה במתנה מטעמנו. אנו נעמיק ונרחיב את הפעילות ככל שיידרש, בתקווה כי היא תוכל לייצר לאותן מסעדות הזמנות חדשות וגידול מיידי בפעילות".

המהלך של החברה יצא לדרך בערים ראשון לציון, פ"ת, חולון וקריית אונו כאשר בין הרשתות שישתתפו בפרויקט ניתן יהיה למצוא את הג'ירף, ג'פאניקה, מוזס, BBB, פיצה האט שיפודי ציפורה וכמו כן את המסעדות פוס פיי, DEDA, MUST & MAYO Burger ו- NEWSHI מראשון לציון.