יעל אקשטיין, נשיאת הקרן לידידות, הביעה בוועידה השנתית את הערכתה לקהילה האוונגלית בארצות הברית על העזרה שהושיטו לישראל במהלך התפרצות מגיפת הקורונה. את הדברים אמרה אקשטיין בראיון לראש מערכת החדשות של "הג׳רוזלם פוסט", מעיין הופמן. "כשמשבר הקורונה הכה, לא ידעתי איך תומכינו יגיבו", אמרה אקשטיין. ״זאת הייתה הפעם הראשונה שמקרה חירום בישראל לא היה קשור רק לישראל, אלא גם לכל העולם. גם תורמינו עמדו בפני אותם הקשיים".

אחרי שזוהה הצורך בעזרה לאוכלוסייה המבוגרת ולאוכלוסיות נוספות שנפגעו מהסגר, השיקה הקרן לידידות תוכנית ייעודית בסכום של 20 מיליון דולר למשבר הקורונה, במקביל להמשך הקידום של התוכניות האחרות. כתוצאה מכך, הצליחה הקרן לידידות לעזור בין היתר ל־150 אלף ישראלים שנזקקו לסיוע במזון לקראת ראש השנה, לתרום ציוד לבתי החולים ולהמשיך את משלוחי המזון השבועיים הקבועים ל־30 אלף קשישים.

העזרה שסיפקו הנוצרים האוונגליסטים בתקופה הקשה הזאת המחישה, לדברי אקשטיין, שהם החברים הטובים ביותר של ישראל ושותפיה האסטרטגיים.

ג׳וני מור, אחד מהיועצים לענייני דת של הנשיא טראמפ, השתתף אף הוא בראיון והסביר כי "התנ״ך הוא שמפנה את מבטם של האוונגליסטים לכיוון ישראל". מור, שהשתתף בטקס חתימת הסכמי השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות ובחריין, טען שהאזכור של חופש דת בפסקה הראשונה של הסכם הנורמליזציה מוכיח כי "דת לא מהווה בעיה אלא נכס. היא לא הייתה מחוץ לתחום אלא חלק מהתהליך". מור ציין שהגשר בין הנוצרים האוונגליסטים למדינת ישראל נוסד על ידי אביה של יעל, הרב יחיאל אקשטיין, מייסד הקרן לידידות. בתו סיכמה כי עבור נוצרים אוונגליסטים רבים, ועבור רבים אחרים ברחבי ארצות הברית, יש ערך בסיסי שמאחד את כולם – התמיכה במדינה ישראל.