מלון קלאב הוטל אילת הכריז על מבצע מיוחד, במסגרתו יארח ללא תשלום את 100 המתחסנים הראשונים נגד קורונה. בנוסף למבצע האירוח חינם, כל אלו אשר יתחסנו עד ה-15 בינואר יקבלו הנחה של 20% למימוש עד תום חג הפסח. בקלאב הוטל ציינו שהמטרה היא לעודד את הציבור ללכת להתחסן לטובת כלל המשק ובעיקר לצורך הצלת ענפי התיירות והתרבות.

על רקע הדיון הציבורי האם להתחסן וחשיבות החיסונים, החל 'טרנד' של עסקים אשר יעודדו את הציבור להתחסן על ידי מתן הטבות לבעלי ״דרכון ירוק״. לדברי ד"ר רוני פיבקו, יו"ר קלאב הוטל "לקחנו על עצמנו להיות  הראשונים במתן הטבות למתחסנים ואנחנו מקווים שיבואו בעקבותינו עסקים נוספים. זאת על מנת לסיים עם המגיפה, לשמור על הבריאות ובעיקר להציל את ענפי התיירות והתרבות אשר מעסיקים מאות אלפי עובדים המשוועים לחזור לפעילות, לארח, להופיע ולשמח". מאה הנבחרים יזכו באירוח בקלאב הוטל אילת בסוויטה "משפחתית דלקס, שני חדרים ומרפסת"  לשני לילות על בסיס לינה באמצע שבוע, עד חמישה אנשים, ללא ארוחות.  המימוש עד סוף פברואר 2021.

קלאב הוטל אילת פועל במתכונת מותאמת למצב עם סוויטות משפחתיות של שניים-שלושה חדרים, הכוללות מטבחון פרטי ומרפסת, תנאי ניקיון וחיטוי ואפשרות הזמנת טייק אווי בשיתוף פעולה עם מסעדות מהעיר אילת. בעת שכל בתי המלון באילת נסגרו עם פרוץ משבר הקורונה, נשאר קלאב הוטל אילת פתוח והתאים את אופן הפעלתו במיוחד לתקופה זו תוך הקפדה על הניקיון וההיגיינה בהתאם להנחיות.

לאחרונה יצא קלאב הוטל אילת יוצא ביוזמה להצלת ענף התרבות הישראלי ביחד עם עשרות אמנים, ביניהם עידן רייכל, להופעות במתחם מיוחד שהוכשר במודל קפסולות בהתאם לתו הסגול וברמת בטיחות גבוהה, אפילו יותר מחדרי אוכל. המלון שדורג לאחרונה בתואר הבינלאומי הגבוה ביותר - חמישה כוכבים סופיריור.

על מנת להשתתף יש להעלות תמונת של "תעודת החיסון" בעמוד הפייסבוק של קלאב הוטל, 50 הראשונים יקבלו את המתנה, 50 נוספים יוגרלו מבין כל אלו שיעלו תמונה תוך שבוע מיום תחילת המבצע. המבצע, ההגרלה ובחירת הזוכים תתבע בפיקוח משרד עו"ד ורואה חשבון ובהתאם לתקנון.