דרמה בחולון: רמי יצחק, בעל חנות שזעם על החרמת סחורה על ידי פקחי העירייה, דקר את עצמו בסכין וגרם לפציעות בראשו, לעיני עוברים ושבים. אנשי יחידת השיטור העירוני השתלטו עליו ומנעו ממנו להמשיך לפגוע בעצמו.

בעירייה אומרים כי הוא הוציא סחורה אל מרכז המדרכה, בניגוד להוראות העירייה, והציב מכשול בפני הולכי הרגל. הפקחים שהגיעו למקום החליטו להחרים את הסחורה.

יצחק הובהל באמבולנס לבית החולים שיבא, שם טופל ואמר לחדשות 12: “רציתי להרוג את עצמי. מי שנכנס לחובות, או שהוא גנב או שהוא מתאבד. אני לא הולך לגנוב. גונבים את הפרנסה שלי”.

מעיריית חולון נמסר: “לאור המצב הקשה של בעלי העסקים בשל מגבלות הקורונה, מתירה העירייה לבעלי החנויות להוציא סטנדים מחוץ לחנות עצמה ובלבד שיוצמדו לחזית העסק כדי שלא ייווצרו מכשולים שיסכנו את מעבר הולכי הרגל".

"כבר ביום ראשון התבקש בעל העסק להצמיד את הסטנד לחנותו ולאחר שסירב נרשם לו דוח. הוא עשה זאת מספר פעמים בחודשים האחרונים, ובכל פעם סירב להישמע להוראות החוק ופצע את עצמו בצורה שטחית אל מול מצלמה מוכנה מראש. עם כל ההבנה למצב בעלי העסקים, לא ניתן ליצור מכשולים על המדרכות שמיועדות למעבר חופשי של הולכי הרגל, ולסכן אותם”.