שרת הפנים, איילת שקד, התייחסה היום (שלישי) בראיון לגדי נס ברדיו צפון 104.5FM לקצב הגבוה של התפשטות התחלואה בקורונה בישראל, ולא שללה אופציה של סגר נוסף.

"ישראל במצב כמו כל העולם. אם לא נתחסן תוך שבוע-שבועיים במהירות, יכול להיות שנגיע לסגר. החבר'ה הצעירים עדיין לא מחוסנים, פניתי לראשי הרשויות שיתנו גז בעיניין הזה. בני נוער לכו להתחסן, ומבוגרים מעל גיל 60 לכו להתחסן. רק כך נוכל להמנע מסגר", אמרה שקד בפתח דבריה.

"בכל העולם כבר מילארדים התחסנו כולם יודעים שהחיסון בטוח והסיכון מתופעות הלוואי מהמחלה יותר מסוכנים. יש המון פייק ברשת. אנחנו משתדלים בהסברה של מומחים להסביר לציבור. אני את ילדיי חיסנתי", המשיכה.

על הביקורת מצד האופוזיציה, לפיה הממשלה נכשלה בטיפול בקורונה, השיבה שקד: "זה נגיף שהתפשט בכל העולם, הזן הזה מתפשט. נפתלי בנט לקח החלטה אמיצה לחסן בחיסון שלישי".

לקראת כינוס קבינט הקורונה הערב אמרה שקד: "כנראה נרחיב את חובת עטיית המסיכה ונרחיב את התו הירוק לאירועים כמעט בכל מקום. תתאפשר כניסה רק למחלים ומחוסן ומי שלא יצטרך להראות בדיקה".

"שלושת הסגרים הקודמים עלו לנו 200 מילארד שקל ומערכת חינוך סגורה כמעט שנה. זה סכום אסטרונומי ואנחנו מנסים למנוע את זה", סיימה שקד את דבריה.