פרופ' נדב דוידוביץ', ראש בית הספר לבריאות הציבור באוניברסיטת בן גוריון ואחד המומחים המייעצים לצוות קבינט הקורונה, הביע דעתו היום (ראשון) בראיון לענת דוידוב בתכנית "איפה הכסף" ברדיו 103FM על הודעת ה-FDA, העוסקת במתן מנת חיסון השלישית נגד קורונה. לדברי דוידוביץ', "יש הבדל בין האישור הסופי שניתן לחיסון לקורונה על-ידי ה-FDA לבין השאלה הנוגעת לכמות המנות".

הפרופ' טען כי "עניין זה משתנה ממדינה למדינה לפי אפידמיולוגיה ולפי קצב ההתחסנות. ההמלצה האחרונה של ה-FDA קשורה לדיון פנים-אמריקאי, והם עשו נכון בהקשר האמריקאי. יש שם הרבה אנשים שלא התחסנו במנה ראשונה ושנייה של החיסון, וצריך לתת להם עדיפות".

עוד טען דוידוביץ' כי "חלק מהאנשים בתוך ה-FDA שדיברתי איתם הצדיקו את המדיניות הישראלית שהעניקה את המנה השלישית בצורה הדרגתית". לדבריו, יש משהו שפספסנו והוא העובדה שה-FDA אמר, קודם כל, שהחיסון השלישי הוא בטוח. "צריך לשים לב שאנשים בסיכון גבוה, בין אם בגלל מחלות כרוניות ובין אם מדובר בעובדי מערכת הבריאות או מורים, מתחסנים בכל גיל לפי המלצת ה-FDA", הוסיף הפרופ'. 

עם זאת, הדגיש הפרופ': "חיסונים לא יפתרו את כל הבעיה, כל עוד יש פערים גדולים כל כך בין מדינות. חשוב גם לשים לב לשימוש במסכות ולבדיקות. אם עושים הסברה ומנהלים דיון כמו שצריך, אז הדברים נעשים בצורה טובה יותר ועם היענות גדולה יותר".