משרד הבריאות עדכן הבוקר (שני) כי אתמול אובחנו 810 מקרים מאומתים לקורונה. מדובר ביום החול השני שבו נרשם מספר מאמתים הנמוך מ-1,000. בנוסף, גם נרשמה ירידה בכמות החולים שמצבם מוגדר קשה, וכעת מספרים עומד על 279. מספר החולים הפעילים ירד גם הוא וכעת עומד על 11,826 איש.

יחד עם זאת, לצד הירידות נרשמה גם עלייה קלה באחוז הבדיקות החיוביות, שעלה אתמול אל מעל לאחוז אחד - 1.01%. במהלך אתמול בוצעו בסך הכל 80,684 בדיקות. 

כמו כן, מקדם ההדבקה נותר יציב ועומד על 0.73. נמשכת מגמת העלייה בכמות היישובים הירוקים וכעת מספרם עומד על 218. מספר היישובים האדומים נותר יציב ומסתכם בשלושה. עוד עולה כי חלה בימים האחרונים ירידה ניכרת בכמות הנפטרים ליממה. אתמול נפטר חולה אחד בלבד. לשם השוואה, שבוע לפני כן נפטרו שבעה חולים, ושבועיים לפני כן - 15. 

בתוך כך, מנהל התרופות והמזון האמריקאי צפוי להתכנס ביום רביעי הקרוב לדון בשאלה האם לאשר את השימוש בחיסון נגד קורונה מתוצרת חברת פייזר, גם אצל ילדים בני 11-5. אתמול דווח כי במשרד הבריאות שוקדים כבר עכשיו איך לעודד הורים לחסן את ילדיהם, כאשר הכוונה היא להמליץ לבטל את האפשרות להוציא תו ירוק על בסיס בדיקה סרולוגית.