בתוכנית האחרונה של אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג, ששודרה בשישי האחרון, הוזמן רוני מאנה כאורח לחשוף פרטים חדשים ועסיסיים על בני הזוג נתניהו. אלא שהשיחה הפכה לאישית וביקורתית ומאנה ספג ביקורת קשה על התנהלותו הלא חברית ולא לויאלית כלפי בני הזוג נתניהו, שהיו עד לא מזמן חבריו הטובים של איש הנדל"ן. רוב האש הופנתה מצדו של המנחה ברקוביץ', שהטיח במאנה האשמות על התנהלות הלא גברית וטען כי מסע ההכפשות של מאנה נגד בני הזוג נתניהו נובע מניסיונו לתפוס כותרות או לרכוב על פרסום, תוך שהוא מנסה להבין מה מניע את מאנה לצאת במרדף נגד הזוג נתניהו.


מאנה לא הצליח להתאושש מהריאיון שהתהפך עליו במפתיע וצייץ למחרת ציוץ אישי ופוגעני מחייו הפרטיים של ברקוביץ' ומשפחתו. כעת מסביר איש העסקים את הריאיון שיצא מכלל שליטה ואת הציוץ שהוסר דקה אחרי שפרסם. 



"לפני שלושה שבועות פנתה אליי אופירה אסייג וביקשה שאגיע לתוכנית הראשונה שלה", הסביר מאנה. "תחילה הסכמתי אבל ברגע האחרון ביטלתי והעדפתי להימנע מלדבר על זה. אבל אופירה היא כמו אחות וכמו משפחה והרגשתי לא נעים והחלטתי בכל זאת להגיע לתוכנית אחרת ולכבד אותה ואת ברקוביץ', שהוא מכר שלי. הגעתי לתוכנית מוכן לספר סיפורים שעוד לא סופרו ולחשוף אירועים שטרם נחשפו ולא להתעסק באכלו לי ושתו לי כי זה כבר סיפור נדוש שכבר סופר ומדובר ביום שישי ורציתי להיות ממלכתי".







על מה תכננת לדבר?
"רציתי לדבר על השליטה של שרה בבית, על שרי הליכוד שיודעים הכל מהכל ולא פוצים פה, על השקרים והפרסומות שעושים למען הזוג הזה. בעיקר החלטתי לבוא בגלל שראיתי את ראש הממשלה מברך את נתן אשל בלי שום בושה מכל בנות ישראל, אחרי מה שאשל עשה לבחורה שעבדה אצלו בלשכה. הרגשתי שפה זו כבר חציית גבול, זה להשתין על כולנו בקשת ונתן הוא סדין אדום בשבילי על כל הדברים שהוא עשה, שאני לא יכול לסלוח עליהם".

אז איפה הכל השתבש?
"כבר מהפתיח הבנתי שאני בא על תקן מספר הסיפורים על שרה, כשאופירה אמרה שרוני יבוא עם סיפורים חדשים. אופירה שמעה ממני הרבה סיפורים על שרה אבל זה היה ביני לבינה בבית לא מול המצלמות. כל מה שעניין את ברקוביץ' זה למה אני מלכלכך על ביבי. אמרתי לו שזה לא המקום והוא התחיל ללכלך עליי שאני אכלתי ושתיתי אצלו בבית ואני אף פעם לא אכלתי ושתיתי אצל ביבי. אף אחד אף פעם לא אוכל אצלו. אני נתתי את חיי לזוג הזה ותאמינו לי שיש סיבה מספיק טובה מדוע אני אומר את הדברים הללו. רציתי לדבר על הדברים העיקריים אבל אייל חשב שאני מני נפתלי ורצה לקחת את זה למקום של רכילות זולה. באתי מוכן והיה לי הרבה מה להגיד, אבל הוא השתלח בי בצורה כזאת שנאלצתי לספור עד עשר ורק חיכיתי שהתוכנית תסתיים. הם רצו שאני אוציא סיפורים מלוכלכים על מה שקורה בתוך הבית ואני לא עושה את זה".

אז למה הגעת לתוכנית אם לא בשביל רכילות?
"הגעתי בשביל לחשוף סיפורים ולפתוח לאנשים את העיניים, לאותם אנשים שאוכלים את כל הסיסמאות של ביבי ושרה בפרסומות. ניסיתי לשמור על ממלכתיות של שידור ביום שישי ולא ירדתי לרמה הזאת, אבל הבנתי מהר מאד שנפלתי למלכודת וזה לא מתאים לי ולכן הגבתי כמו שהגבתי".

מה קרה שכשיצאת מהאולפן?
"קיבלתי עשרות טלפונים מהשבויים של ביבי ושרה והבנתי שפגעתי בפרה הקדושה. קיללו וגידפו אותי והבנתי שברקוביץ' עשה את הפיגוע שלו כמהלך מתוכנן בקפידה מראש".

אז אתה כועס רק על ברקוביץ'? ומה עם אופירה, היא לא מנעה את זה?
"אופירה חברה שלי אני לא מאשים אותה אלא את ברקוביץ', שכל מה שעניין אותו זה לנזוף בי ולהגיד לי דברים שאני לא רוצה להיכנס אליהם וגם לא יכול לענות עליהם מול המצלמות והוא יודע את זה. אני ציפיתי שלאור הקשר החברי בינינו הם ידלגו על הקטע וימשיכו הלאה אבל הוא נתקע על זה. אז אם הוא חשב שאני מני נפתלי שאפשר לדבר עליי ככה, אז הוא טועה ולכן צייצתי נגדו"

אתה לא חושב שחצית גבולות בציוץ על פרטים אישיים ומשפחתיים?
"צייצתי משהו בטוויטר שהסרתי אחרי דקה כי הבנתי שחציתי גבול בכל מה שקשור לפרטיים האישיים של אייל. הבנתי שלא הייתי צריך לעשות את זה. זה היה ברגע של חוסר מחשבה. מישהו צילם והעביר הלאה ועשו מזה עניין כזה גדול. בהזדמנות זאת אני רוצה להתנצל בפני המשפחה של הבעל לשעבר שהוא במקרה חבר מאוד טוב שלי, אלף סליחות. ועדיין אני חושב שברקוביץ' צריך להבין שכמי שיש לו 700 קילו חמאה על הראש, הוא לא יכול להתנהג ככה לאורחים שלו. ברקוביץ' צריך להבין דבר אחד - אם פותחים את הגוגל רואים מה הבן אדם עשה. אז לפני שהוא בא להאשים שיסתכל קודם כל על עצמו".

אתה לא חושב שהוא העביר ביקורת לגיטימית?
"ממש לא, כי ציפיתי ממכר שיהיה הגון שישאל שאלות הכי קשות. אבל ברגע שאתה רואה שאני לא עונה תמשיך הלאה. כשהגעתי לתוכנית, ברקוביץ' אמר שהתמונה שלו לשנת 2017 זה של ביבי ושרה יושבים על הספסל. למה לא תמונה של ניצולי שואה, או נכים או שבויים, זאת תמונת השנה שלו? של ביבי ושרה? אז הבנתי הכל".

אז מה גרם לך עכשיו להסביר את הציוץ שלך?
"מיקי, הטור שלך באתר מעריב, שבו כתבת שברקוביץ' חשף את פרצופי האמיתי, גרם לאותם אנשים השבויים של ביבי להתקשר ולקלל אותי שוב. אבל זה לא מפריע לי כי אני חי עם זה ויודע להתמודד עם הדברים הללו".