סיפור הברווזים
הסרט הזה באמת חמוד להפליא, אבל הוא בעיקר יגרום לכם להזדהות עם הדמויות יותר ממה שחשבתם. משפחת הברווזים מעולם לא יצאה לחופשה בעונת הנדידה כי אב המשפחה מסרב לקחת סיכונים ומגונן יתר על המידה. הוא מבחינתו נמצא בגן עדן ו"אין כמו בבית". בשביל מה לצאת להרפתקאות? אבל הברווזונים הקטנים סקרנים ורוצים לראות את המקומות שהם שומעים עליהם מחבריהם. לאחר מסע שכנועים יוצאת המשפחה לחופשה בג'מייקה, אך בגלל כמה טעויות בניווט הם מגיעים לניו יורק, שהיא ממש לא גן עדן לברווזים. במיוחד כשהשף המהולל והמוטרף של העיר ממש נהנה להגיש אותם במסעדה. איזה מזל שהם פגשו כמה חברים בדרך שחייבים להם את חייהם. בונוס: סרט קצר, חדש וחמוד בכיכובם של המיניונים "תקועים על הירח" יוקרן לפני הסרט. 83 דקות, דיבוב לעברית.

סיפור הברווזים  (צילום: באדיבות טוליפ אינטרטיימנט)
סיפור הברווזים (צילום: באדיבות טוליפ אינטרטיימנט)


אמא ברווזה. מיכל הקטנה עם ילדיה בהשקת ''סיפור הברווזים'' בעופר הקניון הגדול פ״ת (צילום: אסף לב)
אמא ברווזה. מיכל הקטנה עם ילדיה בהשקת ''סיפור הברווזים'' בעופר הקניון הגדול פ״ת (צילום: אסף לב)

שומרת הדרקונים
זהו זמן אפל באימפריה הסינית העתיקה. הדרקונים אשר היו בעבר בני ברית חכמים וחברים של בני האדם כעת ניצודים שנים ונזרקים לכלא משוריין מברזל. במבצר מרוחק באזור ההרים, שפחה צעירה מסייעת לדרקון החי האחרון לברוח מהשבי ומצטרפת אליו במסע להשיב מתנה יקרת ערך: ביצת הדרקון האחרונה, שנגנבה על ידי מכשף מרושע אשר רוצה באמצעותה להיות בן אלמוות. בעוד צבא הקיסר רודף אחריהם, הזוג הבלתי צפוי הזה יצא למסע ברחבי סין העתיקה, בו שניהם לומדים כיצד להתבגר – אחד מחוכמת חייו בת אלפי השנים והשנייה מחוסר חוויות חייה הצעירים ויצטרכו לסמוך האחד על השנייה כדי להביס את המכשף המפחיד ולהציל את עתידם של כלל הדרקונים. 99 דקות. דיבוב לעברית.

שומרת הדרקונים  (צילום: באדיבות פורום פילם,פורום פילם)
שומרת הדרקונים (צילום: באדיבות פורום פילם,פורום פילם)

קונג פו פנדה 4
סרט חדש בעלילות פו, הפנדה מצחיק בעולם. כאשר פו מתכונן להיות המנהיג הרוחני של עמק השלום, הוא מוכרח למצוא לעצמו מחליף בתור לוחם הדרקון, ובוחר בשועלה בשם זן. כאשר השניים נקשרים זה לזה, הזיקית, קוסמת מרושעת מביאה מגוון נבלים ואיומים מהעבר, מכריחה את זן ופו לעזוב את עמק השלום ולעבור לעיר הגדולה על מנת להציל את העולם. 94 דקות, דיבוב לעברית.

קונג פו פנדה 4  (צילום: באדיבות טוליפ אינטרטיימנט)
קונג פו פנדה 4 (צילום: באדיבות טוליפ אינטרטיימנט)

לוויתן על הגל
אנימציה. בעוד שבני גילו שינו את צבעם מאפור ללבן, קאטק הלוויתן מאחר בהתפתחות ונשאר אפור. כדי להוכיח לכולם שהוא בוגר, יוצא קאטק להרפתקה מופלאה ומאתגרת ברחבי האוקיינוס הצפוני הגדול, במטרה להגשים את המשאלה האחרונה של סבתו הנערצת. בדרך הוא פוגש לוויתן קטלן, מכיר חברים מפתיעים, ומתמודד עם אתגרים לא צפויים. 82 דקות, דיבוב לעברית.

לויתן על הגל (צילום: באדיבות טוליפ אינטרטיימנט)
לויתן על הגל (צילום: באדיבות טוליפ אינטרטיימנט)

ריקי הקרנף
ריקי הקרנף הצעיר והאמיץ וחברו הטוב בני, הברווז העליז והאופטימי, יוצאים למסע נגד הזמן ברחבי ג'ונגלים טרופיים כדי למצוא את זרע הקסם, שיציל את ביתם מצונאמי צפוי. הם נאלצים להתמודד מול להקת ציפורים ולוקחים על עצמם משימה נוספת: לסייע לציפור גן עדן ייחודית, ששירתה נפלאה, לשוב אל מקום הולדתה. 108 דקות. דיבוב לעברית.

ריקי הקרנף בממלכת הג'ונגל  (צילום: באדיבות סרטי חמישה כוכבים)
ריקי הקרנף בממלכת הג'ונגל (צילום: באדיבות סרטי חמישה כוכבים)

הכלב והחתולה
דיווה היא חתולה משפיענית רשת מפורסמת. מוניקה היא הבעלים של דיווה וג׳ק הוא גנב יהלומים חמקמק שהשוד האחרון שלו היה יהלום יקר ערך. את היהלום בולע בטעות כלב רחוב העונה לשם קישטה (אותו מדבב בעברית לא אחר מאשר אמיר שורוש הלא הוא רמזי האהוב מ"קופה ראשית"). כשהם נפגשים במקרה במטוס הממריא מקנדה לניו יורק, מוניקה וג׳ק נאלצים להיפרד מהחיות האהובות שלהם שמועברות לתא המטען של המטוס. בין מונטריאול לניו יורק, מתחיל מסע הרפתקאות עוצר נשימה של השניים, הכלב והחתולה, שנאלצים להיצמד האחד לשניה למרות שאין שום קשר ביניהם. 86 דקות. דיבוב לעברית.

הכלב והחתולה (צילום: באדיבות סרטי שובל וסרטי יונייטד קינג)
הכלב והחתולה (צילום: באדיבות סרטי שובל וסרטי יונייטד קינג)


לאסי 2 שובי הביתה
לאסי, הכלבה הכי מפורסמת בעולם, פלו וחבריהם החדשים בהרפתקה חדשה ומרגשת באזור הציורי של דרום טירול. כשסדרת היעלמויות של כלבים גזעיים מתרחשת בכפר ופיפה חברתה הטובה של לאסי נגנבת, הגיבורים הצעירים יוצאים לתפוס את הגנבים ולהציל את פיפה, תוך שהם מגלים לאורך הדרך את המשמעות האמיתית של ידידות ואומץ. 92 דקות. דיבוב לעברית.
לאסי 2 ההרפתקאה החדשה (צילום: באדיבות סרטי פילמהאוס)
לאסי 2 ההרפתקאה החדשה (צילום: באדיבות סרטי פילמהאוס)

אוינק
אנימציה מרשימה, מצחיקה ושובת לב לכל המשפחה. בבס בת ה- 9 חיה בבית חם, אוהב וטבעוני – ואפילו יש לה חבר טוב איתו היא מבלה מדי יום. רק דבר אחד חסר לה: כלבלב חמוד שתוכל לאמץ ולאהוב. אך לדאבונה, הוריה מסרבים לבקשתה. כשסבה האמריקאי מגיע לביקור הוא מעניק לה מתנה מיוחדת במינה - חזרזירון ורדרד ומתוק, לו היא קוראת: אוינק! ישנה רק בעיה אחת, או בעצם שתיים... אוינק המופרע חייב לעבור סדנת אילוף כדי שהוריה של בבס יסכימו להשאיר אותו, וחוץ מזה, בבס לא יודעת שמישהו קרוב אליה זומם על תוכנית אחרת לגמרי לאוינק החזרזיר. 72 דקות. דיבוב לעברית.

אוינק  – Oink (צילום: סינמטק הילדים)
אוינק – Oink (צילום: סינמטק הילדים)

צוות ג'ונגל - מטריפים ת'עולם
אחרי שהפכו ללהיט קולנוע בינלאומי חבורת "צוות ג'ונגל כוח הצלה" שבה למשימה חדשה בהרפתקה לכל המשפחה. קצף ורוד מוזר מתפשט על פני הג'ונגל, וכשבא במגע עם מים הוא גורם לפיצוץ ומחריב את האזור. עונת הגשמים בדרך והצוות נקרא להציל את הג'ונגל. עליהם למצוא את אלברט הממציא שיצור נוגדן. הדרך למצוא את אלברט מתחילה באיתור ביתו קמילה. החבורה אורזת פקלאות ויוצאת למסע חוצה גלובוס, אוקיינוסים, הרים ומדבריות ונתקלים בהרפתקאות מטורפות. הזכרנו כבר שזו חבורה מטורללת? אז לפני שיצילו ת'עולם, החבורה צריכה קודם לצלוח את הטירוף והשיגעונות של עצמם. ממשבר חיבת הבננות של מיגל הקוף ועד לצורך את גילברט לפתור בעיות זוגיות לאחרים – בקיצור, אין רגע מנוחה ובטוח שאין רגע בלי צחוק מתגלגל.

צוות ג'ונגל - מטריפים ת'עולם (צילום: יחצ)
צוות ג'ונגל - מטריפים ת'עולם (צילום: יחצ)

לכבוד חג הפסח סינמטק הילדים במדיטק חולון בספיישל יקיים מסע אישי קולנועי מכל הזמנים לילדים ולכל המשפחה - שבוע שלם עם הקרנות חגיגיות של סרטים חדשים לצד קלאסיקות קולנועיות. "סיפור הברווזים", "לוויתן על הגל" ו"קונג פו פנדה 4" יוקרנו בליווי 'מפגשים מהסרטים' עם הבמאי והמרצה אלון גור אריה, ובנוסף יוקרנו הקלאסיקות "נסיך מצרים" שאי אפשר בלעדיו בפסח, "עשרים אלף מיל מתחת לפני הים" של אולפני דיסני משנת 1954 והסרט המשפחתי "לילה מוטרף במוזיאון". המסע יערך בין התאריכים 23 עד 27 באפריל, חוה"מ פסח. מחיר כרטיס 28 ש"ח למנויים כניסה חינם.

נסיך מצרים. קלאסיקה חובה (צילום: סינמטק הילדים)
נסיך מצרים. קלאסיקה חובה (צילום: סינמטק הילדים)

גם בסינמטק תל אביב מבטיחים כמעט 3 שבועות של תוכן עשיר ומעשיר לקטנים ולגדולים – מיום רביעי, 17 באפריל ועד יום שני 29 באפריל. בתוכנית: מגוון הקרנות על פופים, ביניהן "נסיך מצרים" (לגילאי 8+), "סיפור הברווזים" (לגילאי 5+), "ספיידרמן מימד העכביש" ( לגילאי 8+), "סוד הגן הנעלם" (לגילאי 10+) ובנוסף סדנאות מרתקות כגון סדנת מיניאטורות (לגילאי 6+), סודות הדיבוב (לגילאי 5+) וקורסים לבני ובנות הנוער שוחרי הקולנוע.

בנוסף במהלך החג תיערך מחווה להייאו מיאזקי, במאי האנימה המפורסם והחשוב ביותר בעולם, אשר פתח והכיר את הז'אנר לקהל המערבי יותר מכל יוצר יפני אחר. מחירים - סרטים: 33 שקלים; סדנאות: 45 שקלים. פרטים באתר הסינמטק.

ברשת מתחמי הקולנוע פלאנט כל רכישת כרטיס לסרט בין התאריכים 17.4 ועד ה-29.4 תזכה את הרוכש בכרטיס גירוד בו יכול לזכות במגוון פרסים, בהם: כרטיס לסרט באולם IMAX, כרטיס לאולם4DX, כרטיסVIP מתנה, כרטיס 1+1, פופקורן, שתייה ועוד. את הפרסים יקבלו הזוכים ב-SMS. בנוסף, עד לסוף חודש אפריל, מי שירכוש כרטיס לסרט "סיפור הברווזים" יוכל לענות על שאלה באתר ולהיכנס להגרלה על חופשה משפחתית בפראג. כל הפרטים באתר פלאנט.

כל כרטיס זוכה. פלאנט IMAX ראשון לציון (צילום: איל תגר)
כל כרטיס זוכה. פלאנט IMAX ראשון לציון (צילום: איל תגר)