הסערה מסרבת לדעוך: ג'ימי בנט, השחקן שטען כי הותקף מינית כשהיה בן 17 על ידי השחקנית אסיה ארג'נטו, מהמתלוננות המרכזיות נגד המפיק הארווי ויינשטיין, התראיין לראשונה על האירוע שהתרחש לכאורה בשנת 2013. לדבריו היא הזמינה אותו לחדר המלון שלה כדי לדבר על סרט איטלקי בו רצתה שישתתף ושם תקפה אותו מינית. את הראיון בחר בנט להעניק דווקא לטלוויזיה באיטליה, מולדתה של ארג'נטו, בפאנל של שעה: "קשה לי לדבר על זה בפני אנשים זרים. הכל קרה נורא מהר".



"היא החלה לנשק אותי עוד ועוד, זה התחיל להרגיש פחות כמו משהו בין חברים", הוסיף השחקן כשדבריו מתורגמים סימולטנית מאנגלית לאיטלקית. "זה המשיך בכך שהיא שמה עלי את ידיה ודחפה אותי למיטה, ואז הורידה את המכנסיים שלי". כשנשאל האם קיים עם ארג'נטו יחסים "מלאים" והגיע לאורגזמה ענה בנט בחיוב, אך לא נכנס לפרטים.



המראיין, מאסימו ג'ילאטי, התייחס בפקפוק לגרסתו של בנט ואמר: "אלימות של אישה כלפי גבר או ילד היא דבר שקשה להבין טכנית. גבר חייב לקחת חלק אקטיבי במעשה, אפילו אם הוא קורבן".



אסיה ארגנטו. רויטרס
אסיה ארגנטו. רויטרס



על כך השיב השחקן: "אנשים רבים אמרו לי, 'למה שלא תרצה לעשות סקס איתה? מה לא בסדר איתך? אתה בטח הומוסקסואל אם לא רצית אותה'. אבל אני חושב שזה לא העניין, אישה יכולה להיות מושכת בדרכים מסוימות ועדיין לנצל גבר".



אביה של ארג'נטו, סופר האימה והבמאי דריו ארג'נטו, התראיין בערוץ טלוויזיה איטלקי אחר ואמר: "מעולם לא שמעתי על בחורה שאונסת בחור. אני חושב שהארווי ויינשטיין מחפש נקמה ומוכן להשתמש בכל האמצעים. לדעתי הוא שילם לבחור כדי שילך להתלונן עליה".



כזכור, ארג'נטו, אשר התלוננה כי הוטרדה מינית על ידי המפיק הארווי ויינשטיין ומי שנודעה כתומכת נלהבת של תנועת MeToo#, שילמה 380 אלף דולר לשחקן ג'ימי בנט, לכאורה, לאחר שתקפה אותו מינית בחדר מלון לפני כ-5 שנים.



הארווי ויינשטיין. רויטרס
הארווי ויינשטיין. רויטרס



ממסמכים שהגיעו לעיתון האמריקאי "הוליווד ריפורטר", הכוללים התכתבויות בין עורך דינה של ארג'נטו לבין בנט, עולה כי האחרון שלח לה הודעה בנוגע לכוונתו לתבוע אותה בחודש נובמבר אשתקד, בעקבות אירוע שלדבריו "השפיע לרעה על עבודתו" ו"פגע בבריאותו הנפשית".



"אני מכחישה בתוקף ומתנגדת לתוכנה של הידיעה בניו יורק טיימס כפי שהופצה בחדשות בארצות הברית ובעולם", נמסר מנציגה של ארגנטו. "אני המומה ופגועה מקריאת חדשות שהן כוזבות לחלוטין. מעולם לא קיימתי יחסי מין עם בנט", הוסיפה. השחקנית אמרה כי היא הייתה קשורה לבנט "בקשרי ידידות בלבד" במשך מספר שנים. "הידידות הסתיימה לאחר שנחשפתי בפרשת ויינשטיין, ובנט ביקש ממני כסף מופקע באופן בלתי צפוי".



השחקנית עלתה בחודשים האחרונים לכותרות בעקבות מותו הטרגי של בן זוגה האחרון, אנתוני בורדין. באוקטובר אשתקד היא טענה כי הותקפה מינית על ידי המפיק ויינשטיין, ומאוחר יותר בפסטיבל קאן שבצרפת, בצל קמפיין MeToo#, היא התייחסה להטרדות המיניות בהוליווד. במרכז משפטו של ויינשטיין, שצפוי להתחיל בחודש הבא, עומדות שלוש נשים שונות, והוא מואשם בשש עבירות פליליות שונות.