אנושית: הזמרת המצליחה התראיינה בתוכניתה של אלן דג'נרס אתמול והתייחסה לטענות על זיופה בהופעתה בטקס פרסי המוזיקה. אדל טענה שהיא שמעה מיד שהשיר אינו מתנהל כשורה ואמרה בראיון שהיא בכתה כל היום אחרי מה שהייתה אמורה להיות הופעת החזרה שלה לבמה בטקס שהתקיים השבוע ולבסוף לצערה, הופעתה מוזכרת רק בשל הזיופים. "הייתי כל כך נבוכה", אמרה הזמרת המצליחה לדג'נרס.



טקס פרסי הגראמי התקיים ביום שני וסימן את ההופעה הגדולה ביותר עבור הזמרת בת ה-27 מזה ארבע שנים. אלבומה החדש שיצא לפני מספר חודשים שבר בארצות הברית את שיאי המכירות ובמהרה הפך האלבום לנמכר ביותר לשנת 2015, עם מכירות עולמיות של כ-15 מיליון דולר.





בהופעה בגראמי בלוס אנג'לס היא לוותה רק על ידי פסנתר ושרה את הסינגל החדש שלה "All I ask". הביצוע של השיר נפגם בשל בעיות טכניות כאשר המיקרופון נפל על הפסנתר. אדל סיפרה שהיא שמעה מיד שהשיר לא מתנהל כשורה והצטערה שלא עצרה והתחילה שוב: "בפעם הבאה שתהיה לי בעיה בקול, אני אפסיק ואעשה את זה שוב".



הזמרת התלוצצה שלא כל החוויה הייתה שלילית: "זה לא היה נורא כל כך, כיבדתי את עצמי בהמבורגר ובירה". היא גם הודתה שהיא מרגישה יותר לחץ עכשיו להפגין ביצועים טובים מאשר לפני כמה שנים: "ככל שההצלחה גדלה, ככה אני יותר נלחצת", היא אמרה.


למי ששכח איך הביצוע של אדל בגראמי נשמע: