האקרים פרצו למחשב של אדל


העיתונות הבריטית בהלם! האקרים פרצו למחשבה האישי של אדל, גנבו תמונות של הזמרת ובני משפחתה, והעלו אותן לרשת.



לפי הפרסום במגזין ה"סאן", ההאקרים גנבו צילום רחם שהיה על מחשבה האישי של הזמרת – מהתקופה שהייתה בהיריון, וגם תמונה של בנה בן השלוש. עוד נגנבו - תמונות של אדל כשהייתה ילדה, תמונת נעורים שלה בה היא מחופשת לסנטה קלאוס, ותמונות מתחילת הקריירה שלה. 



לפי הדיווחים הפריצה בוצעה דרך כתובת הדואר האלקטרוני, השייכת לבן זוגה של הזמרת, ששומרת בקנאות אחר הפרטיות שלה ושל בני משפחתה. עוד פורסם כי אדל זועמת בעקבות האירועים, ומאוד עצובה בגלל המקרה.


כריס מרטין נחשף


סולן להקת קולדפליי כריס מרטין, מוכר בזכות המוזיקה, אבל גם בשל היותו האקס של גווינית' פאלטרו, ונראה שהתואר האקס של, דווקא מוצא חן בעיניו – כך לפי ריאיון שנתן למגזין הסאנדיי טיימס.

מאז שהשניים התגרשו לפני כשנתיים, שמו של מרטין נקשר בשמן של כמה יפיפיות הוליוודיות, אחת מהן היא השחקנית ג'ניפר לורנס. כרגע לפי השמועות הוא יוצא עם שחקנית אחרת בשם אנאבל וואליס שגם השתתפה כזמרת ליווי - באלבומם האחרון של להקת קולדפליי.

הזמר ציין בריאיון, כי לו ולפאלטרו יש גירושים נפלאים, כלשונו, ושהם מבלים זמר רב יחד כמשפחה. מנגד הוסיף מרטין, כי לאחר הגירושים המתוקשרים מהשחקנית, שקע בדיכאון עמוק, וגם היום, יש ימים בהם הוא מרגיש ב"דאון".

השתתפה בעריכת הכתבה: נעמה חן