תחנת הרדיו אקו 99FM מגישה את הרגעים המעניינים ביותר במוזיקה העולמית, והפעם: לא הכל נוצץ בחייו של כוכב הפופ ג'סטין טימברלייק - שנתבע לאחרונה על ידי "סירק דה סוליי", לאחר שלטענתם, הזמר גנב להם שיר. סירק דה סוליי – או אם תרצו "קרקס השמש" היא להקת קרקס קנדית, המבצעת מופעי אקרובטיקה ומופיעה ברחבי העולם. לטענתם, הזמר העתיק קטע משירם 'Steel Dream' והשתמש בו בשירו 'Don't Hold the Wall' משנת 2013. בתביעה שהגישו נציגי הקרקס הם דורשים מהזמר פיצויים על סך 800 אלף דולרים ומאשימים בגניבה גם את מפיק האלבום, טימבלנד. 



טימברלייק טרם הגיב לטענות, אבל אל תדאגו לו – הוא כבר בעל ניסיון עשיר באירועים מסוג זה. למעשה, רק לפני חודשיים אומן דיסקו טען כי הזמר גנב קטעים משירו. הסוגייה הזו עדיין מתנהלת – אנחנו נמשיך לעקוב. 



רובים ושושנים על במה אחת

זו הייתה עלולה להיות תחילתה של בדיחת אחד באפריל, אבל למעשה מדובר באירוע שאכן התרחש - להקת גאנס אנד רוזס הופיעה בהרכב מלא, בערב שישי האחרון, במועדון הטרובדור בלוס אנג'לס, לראשונה מזה 23 שנים. ההופעה פורסמה באתר הרשמי של הלהקה בבוקר אחד באפריל. רק 500 בני מזל יכלו לרכוש כרטיס במחיר מצחיק של עשרה דולרים, ולצפות באקסל רוז, סלאש ויתר חברי הלהקה מופיעים יחד על במה אחת – מאורע שכאמור לא התרחש 23 שנים, לאחר שסלאש פרש מההרכב בשנות ה-90.



כל הלהיטים הגדולים נוגנו בערב הזה – "Sweet Child O' Mine", "Knockin' on Heaven's Door" ועוד רבים, ובהמשך הודיעו החברים כי בקרוב מאוד יצאו לסיבוב הופעות. כנראה שאת הסכסוך ארוך השנים בין אקסל רוז לסלאש – אפשר לפתור בקלות – תמורת כמה מיליוני דולרים שיכניס סיבוב ההופעות.



גאנז אנד רוזס, האיחוד. צילום: מתוך חשבון הטוויטר של אלטרנטיב ניישן



האיחוד של היי פייב נדחה

לפני סיום - הופעת האיחוד המדוברת של להקת היי פייב שהייתה אמורה להתקיים בֵתשעה באפריל תדחה לֵארבעה ביוני - זאת בשל מצבו הרפואי של אמיר פיי גוטמן. חבר הלהקה מאושפז כבר כמה שבועות בבית החולים איכילוב בתל אביב בעקבות וירוס - ולאחר התייעצות עם רופאיו, הוחלט לדחות את המופע. רק בריאות!



היי פייב. צילום: איתן טל



עריכת תוכן eco 99fm: נעמה חן