והבי אמל, שאתם אולי מכירים אותו בשם הבמה שלו - AvAlanche, הוא דרוזי בן 27 מדלית אל־כרמל, בן למשפחה חד־הורית ואחד משלושה אחים. אבל לפני הכל הוא די־ג'יי. כבר בכיתה ו' החל ליצור מוזיקה ממוחשבת. בתיכון כבר הלך למסלולי הדי־ג'יי, הקיובייס והסאונד ולאחר מכן למד במכללת BPM. בשנים האחרונות הוא יוצר מוזיקה אלקטרונית, אלקטרו האוס, פרוגרסיב האוס ועוד, אך מעיד על עצמו שהוא מושפע מפריד אל־אטרש לא פחות מכל הדי־ג'ייז המפורסמים.



איך משלבים בין פריד אל־אטרש ובין מוזיקה אלקטרונית?


"הכל התחיל מכאן. גדלתי בכפר וכל הזמן חלמתי ליצור מוזיקה אלקטרונית. תמיד אהבתי את הצלילים מהמגזר שלי ורציתי לשתף אותם במוזיקה אלקטרונית ולהביא סגנון חדש לעולם".



מתי הבנת שהתחביב הופך למשהו רציני?


"ב־2013 ניגשתי יחד עם עשרות בוגרי מכללת BPM לפרויקט השואוקייסים של פסטיבל WMC, שבו העניקה המכללה הזדמנות לבוגריה להשתתף. זכיתי במקום השני ונסעתי למיאמי, ושם נחשפתי לבכירי התעשייה הבינלאומית. הוחתמתי על הפקת EP (ארבעה טרקים) בחברת הענק Ultra Music, וזכיתי לתמיכה גדולה מאמן כמו Hardwell. אחרי ההצלחה בחו"ל התחילו לפרגן לי גם בארץ, ברשת ג' עם איתן גור. משם התחלתי להתפתח בארץ".



ב־2015 שחרר אמל שני אלבומים, Mahadeva, ו־!Sawer שנכנסו היישר לטופ 10 באתר העולמי Beatport. לקראת סוף 2015 קיבל תמיכה מ־Levi & Suiss, שהחתימו אותו על הטרק Indian בלייבל שלהם.



אז איך זה להיות די־ג'יי דרוזי? די־ג'ייז ידועים כמי שחייהם פרועים.


"להיות די־ג'יי דרוזי זה כמו להיות ספר, מורה בבית ספר וכל תפקיד אחר. מוזיקה זה לנפש ולנשמה, וכל אמן או בן אדם, בכל תפקיד שהוא נמצא בו, מכבד את עצמו ולא מתקרב לדברים שיהרסו לו את החיים כמו סמים ואלכוהול".



איך ההורים שלך קיבלו את זה שכבר בכיתה ו' התחלת לעשות מיקסים?


"ההורים הם אלה שתמכו בי ופרגנו לי. בזכותם הגעתי למקום שאני נמצא בו היום".



"טיאסטו ופאריד אל אטרש"


לאחרונה שחרר אמל שני טרקים שזכו לתמיכה ענקית. חפשו ביוטיוב את Jungleland ו־Soltan בשיתוף פעולה עם Flash Finger מדרום קוריאה. Jungleland זכה במקום 55 באתר Beatport ונוגן בתוכנית הרדיו של VINAI, כמו גם בפסטיבל אולטרה מיוזיק 2016. Soltan זכה במקום 39 באתר Beatport ונוגן אף הוא על ידי אמנים בקנה מידה בינלאומי. כרגע עובד אמל על שיתופי פעולה עם אמנים ישראלים ופליטי "דה וויס".



מי הדי־ג'יי המועדף עליך?


"אני מתחבר לדי־ג'ייז כמו Tiesto, Hardwell, Armin Van Buuren ועוד. הם השפיעו עלי רבות. מצד שני, אני מתחבר למוזיקה של הזמרים הענקיים ההיסטוריים כמו פריד אל־אטרש".



מה החלום?


"החלום הוא לנגן בפסטיבלים כמו Tomorrowland, Ultra Music ולחתום בעוד לייבלים ענקיים. אני שואף להיות די־ג'יי בינלאומי, וחשוב לי שאנשים יאהבו את היצירות שלי".