פרשת שימי תבורי נמשכת:הקשר עם יהודית באומן והסכסוך המתוקשר עם ילדיו לא יורדים מהכותרות. בני הזוג טסו לאמסטרדם ושוחחו משם ב"רדיו ללא הפסקה" עם אבי כץ. באומן אמרה היום (שני): "מדובר בקנאות, טיפשות ואובססיביות בצורה חולנית. נורא מתעצבנים שהוא לא נותן דין וחשבון. סך הכל היכרות של תשעה חודשים. הוא נותן לי עזרה עם קארין הבת שלי שסובלת מאנורקסיה ועזרה לנפש שלי שהייתה בודדה מאוד במשך שנים רבות. הכרתי את שימי ופתאום ילדיו התקוממו ואבא לא שם וחבל הטבור נותק וכסף לא נשלח והוא לא עושה את אותם דברים שהיה רגיל לעשות, כי הוא קצת מצא לעצמו פינה ואהבה. אז הם התנהלו מאוד מאוד לא יפה נגדי. ישבתי פעם או פעמיים עם הבן הבכור שהוא למעשה עשה את כל הרעש והושיב אותי מולו ושאל אותי יש לי ומה אין לי. כל מדינת ישראל יודעים ששימי היה נשוי למיליונרית מלוס אנג'לס, ושכל מערכת יחסים הייתה מונעת מאינטרסים כאלו ואחרים. ופתאום הוא התאהב בבחורה קשת יום. אני לא רוצה להגיד על עצמי 'חתולת רחוב' כמו בטי רוקוואי, המאוד מאוד לא נעימה לאוזן".





אבי כץ שאל לסיבת הסכסוך ובאומן השיבה: "האהבה מפחידה אנשים שרגילים לחלוק אותה עם אותו אחד. בגלל שזה שימי תבורי אז נהיה רעש. פשוט שימי התאהב. אז הייתה סערת רוחות מכוערת. החבר שלו אביהו מדינה אמר לי 'כמה את מקסימה ונפלאה' ומאחורי הגב אמר לו 'מה השתגעת, אתה לא חוזר לפארטי, לחברים, לחמולה'. אז שימי לקח פסק זמן, ריבונו של עולם, לאהוב אותי. מה יש בי שאין באחרות? אני אישה פשוטת-עם עם לב רחב, אני מבשלת, אני מעניינת והיופי הפנימי שלי עניין אותו ומשך אותו מאוד. אז אני לא המיליונרית, אז אני לא הדוגמנית. אז מה. זה אומר שאני לא יכולה להיות נאהבת? הוא לא יכול לאהוב? אם מחפשים רק אינטרסים במערכות יחסים לאן האהבה נעלמה? לאן נעלם הרגש? לאן נעלמה הפשטות בתוך זוג שמאכילים אחד את השני. אז יש אהבה".


"כמו רומיאו ויוליה"




"שימי יחזור לבמה ולילדים, כרגע הוא פה איתי, מתחבקים ומתנשקים כמו רומיאו ויוליה", אמרה באומן, "אני מרגישה כמו בטיטאניק, בספינה שהיא יושבת על כיסא ומספרת את הסיפור שלה. זה זוועה, זה נמוך כל כך. כל מי שמכיר אותי יודע שבחיים לא התחתנתי בשביל כסף ובשביל בית. וגם את זה אין לו, חוץ מבית. שימי הרבה מאוד שנים הימר והשתולל. אז אין לי, אבל יש לי משהו שלהרבה מאוד חברות שהיו לו בחיים אין. הבן אמר יהודית באומן או לא יהודית באומן ושכר בלש ועשה ברדק, ומה יצא לו כל זה? הוא יושב בבית ומאות תוקפים אותו 'אתה לוזר', אתה והחברה. באים לבית שלי ומבקשים מהבת שלי החולה בדיקת די.אן.איי? לוודא שאולי קארין הבת או לא הבת? את מי זה צריך לעניין, אם קארין שלו או לא שלו, או מה יש לי בבית או בבנק או האם אני בעלת נכסים שיוכלו גם לבנות עלי? סילביה, החברה לשעבר, מבוגרת בת 75 באמריקה, יש לה אז היא שלחה להם ונתנה להם ומימנה כרטיסים ומתנות וטיסות. אני לא יכולה לממן, אני יכולה לתת את הלב, לבשל להם קוסקוס, לשבת בשולחן אחד גדול, פתוח ואוהב בחגים, זה מה שאני יכולה לעשות, ואת זה הם לא קיבלו".

שימי תבורי ובנו, בן תבורי.:
שימי תבורי ובנו, בן תבורי.:


"אני לא עבריינית, לא פושעת, לא רצחתי את רבין, לא עשיתי כלום", הדגישה באומן, "אני צריכה ללכת למשטרה ולהביא להם מסמך שאין לי עבר פלילי? לאן הגענו? מה בכך שעשיתי כדי להראות. השוטרים אמרו מה אתם רוצים, היא עבדה איתנו, היא הייתה משפחה אומנת. לא מבינים אנשים, הפה שלהם מלא מים, אנשים בוכים, לא מבינים איך התקשורת נותנת במה לכאלה ברדקיסטים לעשות ברדק שלא היה ולא נברא ואין דבר בגו. שימי בריא, מחייך. אז הוא רזה קצת כי הוא עושה ספורט. טוב לנו ביחד. למי צריך לכאוב? טוב לנו. לא ביקשתי ממנו אגורה, ביקשתי את הלב, ביקשתי חממה. אלוהים שלח לי מלאך שיחמם לי את הלב".

 

"הייתי צריכה לבוא מיליונרית"



שימי תבורי אמר: "אני חושב שהם טעו בדרך, טעו בגדול. אני מקווה שתהיה הפסקת אש. אם הם יפסיקו להתראיין ולעשות בלגנים, מספיק עשו בלגנים. אנחנו אנשים מבוגרים, כבר לא צעירים, והם שברו אותנו. שברו את יהודית לגמרי. אישה מאוד עדינה. אני אוהב אותה, עושה הכל שהיא תרגיש טוב, מחבק אותה, מעודד אותה, יש לה נשמה טהורה לאישה הזו, מה אפשר עוד להגיד עליה? כל הדברים הכי טובים שבעולם. גועל נפש התקשורת מה שהיא עושה, במיוחד חיים אתגר שיצא... לא נעים לי להגיד מה הוא. אני לא רציתי להתראיין אצלו אבל נפלנו למלכודת".

בהמשך תקפה באומן ישירות את בנו של שימי: "קיבינימט, אתה בן 35 אלירן תבורי, החברה שלך, מה, אתם לא מתחתנים? אתם לא יודעים אהבה אבל אנחנו מצאנו אהבה. תנו לנו אהבה והזמן יעשה את שלו. הייתי רוצה להיות כמו אימא שלהם, לחבק. אני אימא לשישה ילדים, אז שיבואו עוד הרבה מאוד ילדים, הברכה היא אצלי בלב. חסר? אבל לא. הייתי צריכה לבוא מיליונרית, אני מבטיחה לכולם שהם היו מחבקים אותי ומעריכים אותי, ובחיים לא היו מזכירים מילה לרעה. הייתי נותנת כסף אבל אין. זו אני. לא סיפרתי לו סיפורים. שימי יודע הכל עלי. מי אני מה ואיך הייתי נשואה. העלו את האקס שלי בטלפון והוא אומר שבחיים לא ביקשתי שקל ושהוא בשוק. לאן ולאיזה רמה נוחתת המדינה הזו? חיים אתגר בא עם חיוך ואומר שהוא בא לעשות שלום. וכותב ומראיין את אביהו. מה יוצא לך מזה, חיים אתגר שאתה הולך למיטה, ישן עם דמעות, כשהלב שלי שבור ואני מקבלת כמעט אירוע לבבי. אז שימי לקח אותי לכמה ימים להולנד, להרחיק אותי מכל התקשורת ובדקנו גם קליניקה לקארין".

"אז יש בן אדם שמרגיש אותי ואיזה כיף לי", הוסיפה באומן, "אבל כמה עצוב לי, שלא עשיתי כלום לאף אחד, לא פגעתי בהם, לא פתחתי פה עליהם, לא שפטתי אותם. מה בכך שהם לא עובדים ומעשנים כל היום, לא אמרתי, לא התערבתי, לא שם דבר. הם הולכים ומקטינים אותי ומביאים אותי למצב שאני צריכה לישון עם לב ופצע ולחשוב שאולי זה היה יותר מדי, ואני צריכה להיות לבד שוב. אני כל כך סובלת מעצם העובדה שאולי הפעם לא מגיע לי לחיות. זה מה שהם מצפים? מה אתם רוצים להפריד בכוח? להגביל אותו מקשר טוב שעושה לו באמת טוב, מאישה שבאמת יודעת איך לדבר ללב שלו? אז מה תעשו רע יותר ממה שאחר כך תוכלו לעשות? זה לא ישכח. הוא יושב כבוי, הוא עצוב מהיחס בגלל התקשורת. אבא שנתן הכל לילדים, לא יכולתם לקחת דרך ארץ ולשבת ולדבר איתנו ולנסות לקבל אותי? בלי כסף כרגע. מספיק לי לשבת עם שימי באוהל, לאכול לחם וסלט וליהנות מהחברה".

"קארין כרגע נמצאת בבית חולים", סיפרה באומן בכאב, "אנחנו מחפשים לה מקום בהולנד. היא אזרחית הולנדית. יש פה הרבה מאוד מקומות. זה מאוד מסובך כי המצב שלה כזה שהיא צריכה קצת יותר ממה שחשבתי, מקומות שונים שאין בארץ, ואני נלחמת. האהבה לשימי והאהבה לקארין ומלחמה נגדה ובעדה. היינו בבית המשפט והשופט, לא האמנתי שהוא אמר לי שיבוא לבית חולים. הוא הגיע למיטה של קארין, שופט מקסים, נוכח עם כל הרופאים, ואנחנו מנסים לעשות כל מה שביכולתנו".