במהלך הלילה החלו לזרום הידיעות לפיהן אהובה עוזרי, אחת מהזמרות שנחשבות לעמוד התווך של המוזיקה המזרחית, ואחת מסמליו הגדולים ביותר, מאושפזת במצב קשה בעקבות מחלת הסרטן ממנה היא סובלת במהלך 16 השנים האחרונות. אחד מהאנשים הקרובים ביותר אליה, אביהו מדינה, התראיין בתוכנית האקטואליה של 103FM, וסיפר על מצבה הקשה, ועל התהליך החיובי שעברה מבחינת הכרה חברתית. 



"יצא לי לפגוש אותה על הבמה לפני כשנה, במסגרת פסטיבל "גיל הזהב", שם הוענק לה אות "גיל הזהב" על כל פועלה בשטח של המוזיקה, על מפעל חייה, על הלחנים שהיא הלחינה, ועל ההפקות שלה, וכמובן על הוראת לימוד שירה. היא היתה מאוד מאושרת לראות איך הקהל מאוד מאוד אוהב אותה, ומעריך אותה. 



ההכרה הציבורית התקבלה בשלב מאוחר של הקריירה. 

"כן, זה נכון. אין שום גוף שעוקב אחרי פועלם של אמנים. אין מידרג שהגעת לאנשהו, ולכאן אתה שואף. זה תלוי בגחמות של אנשי ועדות מסוימות. היא חשבה שהיא תוכל להמשיך לשיר, אבל לא הצליחה, אבל ליצור היא תמיד המשיכה. לקחת מזמר וממורה לפיתוח קול זה כמו לקחת מציפור את הכנפיים במרום מעופה.

"זה באמת לקח את נשמת אפה. הבמה היתה נשמת אפה, היצירה וההפקה. היא עשתה את זה פחות. לדבר היא יכלה בצורה מוגבלת מאוד, אבל ראו עליה שהרוח יצאה ממפרשיה. היא היתה ממש בדיכאון. מאז נפגעו מיתריה, היא היתה עצובה".

"המוזיקה שלה היתה מאז ומעולם היתה בתוך ציבור מאוד מסוים, היתה מוזיקה שהיוותה כח מרכזי. בשנים האחרונות עשו לה עיבודים, והמוזיקה שלה בלטה יותר והיא הושמעה יותר, ושמה עלה יותר, והיא קיבלה את הכבוד המגיע לה, כי היא מוכשרת. היא היתה מתפרנסת יפה ממוזיקה, מהופעות, כשהפסיקה להופיע, היה לה קצת יותר קשה. היא היתה אישה צנועה ומחייכת. היא היתה מופיעה בערב ולמחרת בבוקר כבר מבשלת במסעדה בכרם התימנים. תמיד יש ניסים".