אד שירן נחשב לאחד האומנים הבולטים ביותר בשנים האחרונות, עם מספר להיטים עצום, וקהל ענק שמלווה אותו בקריירה הנוסקת שלו. שירן שיחרר לפני מספר ימים את אלבומו החדש שממשיך את הקו של אלבומיו הקודמים – לפחות בכל מה שקשור לשם שלו. אם לאלבום הראשון של שירן קראו plus – כלומר הסימן החשבונאי פלוס, ולאלבומו השני קראו multiply, כלומר להכפיל, לאלבום החדש קוראים divide – כלומר לחלק.



המבקרים קוטלים את האלבום החדש של שירן, אבל נתוני המכירות, מציגים תמונה שונה לגמרי. האלבום החדש מצליח לשבור שיאים – וכבר עכשיו, ועל אף ששוחרר רק בשישי האחרון, יש שטוענים כי הוא צפוי להיות האלבום הנמכר של השנה. האלבום שבר את שיא ההורדות ביום אחד באתרי ההורדות הגדולים, עם יותר מ-55 מיליון הורדות ביום – בעוד שהשיא הקודם היה שייך לדה וויקנד (שנאלץ להסתפק רק ב-29 מיליון), והזרוע של שירן עוד נטויה.



כוכב ואן דיירקשן נעצר


כוכב בריטי נוסף – לואי טומלינסון, חבר להקת הבנים ואן דיירקשן, הסתבך בסוף השבוע האחרון עם המשטרה, לאחר שתקף צלם פפראצי שהציק לו קצת יותר מידי.



הזמר נחת בנמל התעופה של לוס אנג'לס יחד עם זוגתו בדרך לחופשה מתוכננת. כשהשניים יצאו מהשדה לכיוון העיר, צלמי הפפארצי הקיפו את טומלינסון מכל עבר, ואחד מהם, היה תקיף במיוחד ולא הפסיק לצלם את הזמר. על אף שטומלינסון אמור לשמור על פאסון – בכל זאת, כוכב ילדים, סבלנותו ככל הנראה פקעה, והוא החל לדחוף את הצלם, שדחף בחזרה, ותוך מספר רגעים האירוע התפתח לקטטה אלימה.



טומלינסון לא זכה הפעם להנחת סלב, והוא נעצר, לאחר שהצלם העיד כי הוא נפצע בתקרית. הדיון המשפטי בעניינו צפוי להתקיים בסוף החודש, מה שיעניק לו מספיק זמן לנוח, לנפוש קצת ובעיקר – להירגע.