מבקר המוזיקה שכותב טור במעריב, דודי פטימר ביקר במסגרת עבודתו את אלבומו החדש של הזמר אייל גולן. בעקבות הביקורת הוא חטף איומים של חייו. פטימר סיפר בתכניתו של גבי גזית ב- FM103 את השתלשלות האירועים וסיפר כי לא כתב משהו יוצא דופן בביקורת: "תפקידי הוא לכתוב ביקורות מוזיקה. אישית אין לי משהו נגד אייל גולן, אני מעריך את השירים הקודמים שלו ואף גדלתי עליהם. בביקורת כתבתי בין היתר כי באלבום אין הרבה קלאסיקות ושהוא לא האלבום הכי טוב של אייל גולן. הדבר הכי חמור שכתבתי הוא שעולה בי התהייה אם אייל גולן עדיין המלך? או האם 'המלך הולך עירום".

"פטימר סיפר כי מאז נפתחה תיבת פנדורה שכללה גם איומים חמורים כלפיו אישית: "לאחר שיצאה הביקורת חיכה לי בתיבת הדואר מכתב בו נאמרו שני דברים. הראשון הוא שהשבוע אני אמות. השני הוא שאייל גולן הוא מלך. מעבר לכך קיבלתי מסרון שהשבוע אמורים לאנוס ולרצוח אותי. בנוסף בפייסבוק נהיה ויכוח ימין לשמאל, בין אשכנזים לספרדים. קראו לי 'זבל אשכנזי' ואני בכלל מזרחי שלם. צריך לזכור שמדובר בדעה אישית. אפשר להסכים ואפשר גם שלא עם חלק מהביקורת. צריך לתת כבוד לחופש הביטוי העיתונאי". 


 
כשנשאל אם פנה למשטרה, השיב דודי: " נענע 10 ואני פנינו למשטרה. איתרנו חלק מהעבריינים בפייסבוק. אחת כתבה בפומבי כי 'מי שכותב נגד אייל גולן שירצחו לו את הילדים ושהוא ימות'. לאותה בחורה יש ילדים, היא מוכרת שווארמה איפשהו. ישנם עוד כל מיני תגובות ברוטליות. שוב צריך לזכור שזה רק ביקורת. מדובר נטו על האלבום הזה. באלבום הקודם פרגנתי ובאלבום שלפניו קטלתי, אבל אז לא קיבלתי איומים כאלה".

מליאם הפקות, חברתו של אייל גולן, נמסר: "אנחנו מתנגדים לאלימות מסוג כלשהו". 
 
עריכת תוכן 103fm: מיכל גור