"יש רגעים שאני אומר לעצמי, אם לא אמא שלי והילדים, עם כל האהבה שלי למדינה הזאת, אני אורז ונוסע", כך אמר היום (רביעי) הזמר אייל גולן בראיון לערוץ 24. גולן התייחס בראיון לסערה שהתעוררה לפני יום העצמאות בנוגע לסכום אותו ירוויח הזמר על הופעה בודדת. "אני לא היחיד שמרוויח את הסכום הזה, אבל רק עלי מדברים, אני היחיד שמופיע ביום העצמאות, אף זמר לא מופיע ביום העצמאות, כולם יושבים בבית ורק אני היחיד שמופיע, אבל אני כבר חי עם זה", אמר גולן. 



אייל גולן בהופעה ביום העצמאות. צילום: אינסטגרם
אייל גולן בהופעה ביום העצמאות. צילום: אינסטגרם



הכוכב טען כי בכל הקשור אליו, תשומת הלב התקשורתית והציבורית גדולה יותר מאחרים: "זאת לא שאלה, בכל מה שקשור אלי מחפשים וימשיכו לחפש אותי. יש רגעים שאני אומר לעצמי, אם לא אמא שלי והילדים, עם כל האהבה שלי למדינה הזאת, אני אורז מזוודות ונוסע. לא נשאר פה דקה. כשאנשים כותבים, הם צריכים להבין שיש בנאדם מאחורה, ויש לו ילדים. נכנסים לי לתוך הקרביים". 

"בשנתיים האחרונות עברתי כבר ארבעה פוסטים שטענו שאני מת, פעם אחת שירו בי, שתליתי את עצמי ושאני האבא של שרית חדד", הוסיף באירוניה גולן. 

כזכור, בצל הפרידה של הזמר מבת זוגו רוסלנה רודינה, התרבו הקולות לבטל את הופעתו של הזמר המצליח בחיפה ביום העצמאות משיקולי עלות. לא מעט תושבים קראו לבטל את ההופעה, שהתקיימה לבסוף כמתוכנן. התלונות הגיעו לעירייה דרך הרשתות החברתיות והמוקד העירוני. 

בניגוד ללפני שנתיים שהופעתו של גולן בוטלה בצל פרשת הקטינות בה נקשר שמו ושכבר אז הוא היה מאחוריה. הפעם לא עמדו שיקולי נשים כאלה ואחרים.

 



"עיריית חיפה בוחרת לשפוך 340 אלף ש"ח על אייל גולן", הייתה אחת התגובות בעמוד הפייסבוק. "תושבי חיפה, כשלא משפצים לכם גן משחקים ומזניחים כל כך הרבה תחומים אז תדעו שלא קיבלתם הופעה של אייל גולן בחינם אלא שילמתם על כך 340 אלף. הון כסף עבור האפשרות לשמוע את אייל גולן שר ויש עוד הרבה זמרים וזמרות טובים לא פחות שיעשו את זה בהרבה פחות כסף. אבל זו אוטוטו שנת בחירות וליונה יהב יש אפשרות לבזבז את הכסף של כולנו לטובת קידום עצמו".

יוזמי המחאה טענו בין היתר, כי מעבר לעברו של אייל גולן שאומנם יצא זכאי ונקי מהאשמות נגדו, יש כאן בזבוז כספי ציבור, בשעה שהעירייה זקוקה לכל שקל לטובת רווחת הציבור. הטענה המרכזית היא כי הרשות המקומית מוציאה עשרות ואולי אלפי מאות שקלים על אומן אחד באצטלה שמדובר לדאגה לציבור ולהנאות ביום העצמאות. "שלא ידאגו לי בעצמאות לאייל גולן", אמר תושב העיר, אמיר יגאל והוסיף: "בשביל ליהנות מאייל גולן אני יכול לקנות דיסק, אבל כדי שהילדים שלי יהיו בטוחים בגן השעשועים אני מעדיף שאייל גולן יישב בבית שלו ולי יהיה גן שעשועים".