מפגש תרבותי באיכילוב: שרת התרבות והספורט מירי רגב, ביקרה הערב (חמישי) את הזמר אדם, שאושפז ביום שלישי ביחידה לטיפול נמרץ כירורגי באיכילוב בעקבות סיבוך בניתוח שגרם לדלקת חריפה באיברים הפנימיים. "שמחתי לראות ולשוחח עם אדם ולאחל לו בשם עם ישראל החלמה מהירה ורפואה שלמה. הבהרתי לאדם ומשפחתו שאני עומדת לרשותו עשרים וארבע - שבע", אמרה רגב. "אדם זמר מוכשר ואהוב שתרם רבות למוזיקה הישראלית וימשיך לתרום ולהופיע למעננו"



"אני מתפללת ומאמינה שבזכות העבודה הנהדרת של הצוות הרפואי ובעזרת התפילות אדם יחזור במהרה לבמות. סגרתי עם אדם שאני אגיע להופעה הבאה והחגיגית שתהיה הודיה להחלמתו ואני בטוחה שכך יהיה" הוסיפה השרה.





אדם מצידו התרגש מהביקור רב הדרג ואמר כי הוא "מודה לכבוד השרה שטרחה להגיע לבקר ולחזק אותי בתקופה הקשה הזו. אפילו אותי לא הייתם מצליחים להוציא מהבית לבקר אותי במזג אוויר כזה, השרה רגב לעומת זאת כן הגיעה כדי לתת חיבוק חם ביום חורף קר כזה ועל כך אני מודה לה", מסר הזמר והוסיף ממיטתו במחלקת הטיפול הנמרץ הכירורגי באיכילוב. "כמו כן, אני מודה לעם ישראל על התפילות וגילויי האהבה העצומים שמגיעים עד אליי כאן בטיפול נמרץ באיכילוב. אני אופטימי ומאמין שבסוף אנצח. אני מאחל לכולנו שבת שלום".