"הזמרת הישראלית נטע, שהצליחה לזכות באירוויזיון עם השיר "TOY" בתחילת החודש, הוחתמה על ידי חברת "S-Curve Records/BMG", כך פורסם היום (שני) ברחבי ארצות הברית, במה שמצביע על טירוף גדול בכל הקשור למי שעד לפני חצי שנה היתה עדיין אלמונית לחלוטין. מנהל יחסי הציבור של נטע ברזילי, עופר מנחם, הסביר כי אכן, "נחתם חוזה עם בי אם ג'י להפצת המאסטר והשיר TOY בלבד", אך סייג כי לגבי ברזילי: "טדי הפקות מנהלת משא ומתן עם מספר חברות עולמיות גדולות להחתמתה. כאשר תהיה חתימה והסכם בעתיד, תשלח הודעה מסודרת לתקשור".



המגזין "וראייטי" הנחשב, התייחס גם הוא להחתמה וסיפר כי קולות קרקור אלקטרוניים, ביחד עם מילים באנגלית וקולות שונים ומשונים, הביא את השיר למצב שבו הגיע ללמעלה מ-60 מיליון צפויות ביוטיוב, והגיע למקום הראשון בספוטיפיי ב-50 מדינות סביב לגלובוס, כולל בארצות הברית, בריטניה ואוסטרליה. "השיר הפך להיות מאוד פופולרי גם בעקבות הריקוד והקליפ שצולמו וגם המסר החזק שהוא מעביר במהלך השיר, שבו היא מבהירה שהיא לא הצעצוע של הגבר הטיפש שמולה". 




 

ברזילי, בת ה-25, ניצח את הריאליטי "הכוכב הבא", שנחשבת, על פי המגזין, למקבילה של "אמריקן איידול". בכתבה אף צויינה הדרך הקשה שלה, שכללה גם את חצאי הגמר וגם את הגמר. חברת S-Curve Records/BMG מחזיקה כוכבים כמו אנדי גרמר, לזלי אודם ג'וניור, רייצ'ל קראו, ג'נט ג'קסון, פרגי, ועוד. ההרכב הישראלי A-WA גם כן נמצאות בחברה.

כזכור, הקליפ "TOY" הפך בסוף השבוע האחרון לווידאו הנצפה ביותר ביוטיוב, בערוץ הרשמי של האירוויזיון. השיר, בגרסה הרשמית שלו (לא בגרסת ההופעה) הגיע ליותר מ-58.2 מיליון צפיות, כשהוא עוקף את הקליפ לשיר "Allez Ola Olé" של ג'סי מטדור מצרפת, משנת 2010, שכיכב בראש הרשימה עם 57.8 מיליון צפיות.