האלבום מסתיים בשיר “שלם עליי”. “זה בעצם סוף הסיפור שיכול להיות גם התחלה של סיפור”, היא אומרת. “האלבום מסתיים ביציאה לדייטים, והמסר שאני מעבירה בו הוא ‘שלם עליי’ באופן כללי, שזו אמירה פוסט פוסט פמיניסטית. הלחן הוא של שיר ששרה לילה מוראד, הזמרת המצרייה הוותיקה. במקור השיר נקרא ‘סלאם עליי’, אבל החלטנו לשנות אותו ל’שלם עליי’, הוא עוסק בהתנהגות בעולם הדייטינג, שהיה עולם מאוד חדש עבורי אחרי 14 שנה של זוגיות”.
כהן, 38, נולדה וגדלה בתל אביב. לאחר לא מעט שנים שבמהלכן הופיעה פה ובעולם, בעיקר בצרפת, בין היתר בשיתוף פעולה אמנותי עם אמה, המשוררת פטריסיה כהן, הוציאה בשנת 2012 את אלבום הבכורה שלה A Paris, שזכה להצלחה בינלאומית. “עוד לפני הפריצה הגדולה שלי הייתי בקשר עם חברות תקליטים ישראליות”, היא מספרת. “הייתי נוסעת אליהן עם המזוודה, הייתי תמימה ולא הבנתי שעד שלא אפרוץ איש לא יחתים אותי. עד שמישהו אמר לי שאני צריכה ליזום ולעשות קליפ לעצמי, לעשות את הכל לבד. בשנת 2011 אחותי, שעבדה בחברת הייטק, אמרה לי שדברים קורים אם מעלים שירים ליוטיוב. העליתי שיר, הוא התחיל להתגלגל והגיע מהר מאוד למיליון צפיות. פתאום כל חברות התקליטים התעוררו”.
בעשור האחרון ערכה כהן סיבובי הופעות במקומות רבים בעולם, לא מעט בטורקיה ובצרפת, והשתתפה בשלל פרויקטים.
לפני כחמישה חודשים צילמה כהן קליפ לשיר חדש, Bye Dubai, שבו שילבה ערבית ואנגלית. “זה שיר די חתרני”, היא אומרת. “הוא מדבר על זה שהגענו לדובאי ולא התרשמנו. מיכאל ליאני שכתב את מילות השיר ואני, שמנו לב שאין אפילו זבוב בדובאי, אין שם שום דבר חי וזה חשוד. או שריססו את כל המקום או משהו אחר. יש בדובאי אווירה מנותקת. זה מראה בעיניי שהעולם העשיר הגיע למקום לא טוב, כי אם יש כסף - אז למה לא לייצר חיים, טבע, צמחים, ולעשות עולם טוב יותר ומלא בחיות? זה היה עולם נטול חיות, מאוד פלסטיקי. בלובי של המלון המפואר שהיינו בו הורדנו מהספרייה ספר, ואז גילינו שזה רק הקרטון החיצוני, כלומר זו רק הדמיה של ספר. זו בשבילי הסימבוליות של הריקנות שבמקום”.