צופי מאסטר שף ממשיכים לכעוס על שופטי התכנית. אחרי שבתכנית ששודרה אמש לא הודח אף מתמודד, הביעו הגולשים בדף הפייסבוק של התכנית את זעמם על כך שלמא שחאדה שוב ממשיכה לעוד שבוע.



בין היתר כתבו הגולשים: "מתי תפסיקו להעביר את למא על כלום? התוכנית הזאת מכורה!! תתביישו!! כל תוכנית עושה צלחת שמן זית וסלט, יאללה, נמאס".



גולש אחר התלונן על ההעדפה המתקנת שיש, לדבריו, לטובת למא: "שעה וחצי.... טיגנו, צימצמו, בישלו, עבדו.... ולמא הכינה סלט טבולה עם הרבה לימון, מה שכל אחד יודע להכין בבית. השפים ייעצו לכולם, אבל לא נגעו להם במנות. השף של למא סידר לה את המינונים והכמויות. אז מה נשאר לה לעשות? לחתוך ירקות ולהניח מעל דג חי..... משחק מכור ומזעזע. אפליה מתקנת שלא מתקנת כלום!!"



גולש אחר הביע את געגועיו לאיב, שהודח בשבוע שעבר: "אפילו למא לא מאמינה שאתם שומרים עליה בכזו קנאות. תראו את הבעות הפנים שלה, שאתם ממשיכים להעביר אותה על היוגורט ושמן הזית....בושה...איפה איב???!!! לא נשכח לכם, ולא נסלח על הביזיון".



"הרגע הזה שהשופטים אומרים ללמא 'זה האוכל הכי ערבי שעשית עד עכשיו'. כאילו מה אני לא מבינה ממתי טרטר טונה או מה שהיא לא עשתה נקרא אוכל ערבי!?", כתבה צופה.



ואילו אחר הגיב לתכנית שלא צפה בה: "החלטתי לא לראות את התוכנית. כשזה התחיל העברתי לערוץ 10. רושפלד צחק על משחקי השף. מר רושפלד, לפחות שם יש יושרה, יש תחרות אמיתית ולא כמה ילדי שמנת בהפקה בושה. עוד תראו שהתוכנית תיפול בדוק. ואיך שאני רואה זאת הגיל מדבר - מי שמבוגר הולך הביתה. וכמובן למא עם היוגורט והסלט אההה ומשקה אבטיח כרגיל, בעעעעע על התוכנית. עד מתי למא והיוגורט?"