שוקינג ניוז: מושיק גלאמין, אחת החוליות החזקות בעונה הנוכחית של "הישרדות", הודח בבושת פנים מהמשחק. על ידי מי? האויב הגדול שלו - רון שובל. אני צופה כי ההחלמה מחטא ההיבריס של גלאמין תהיה ממושכת. והרי לנו עוד נפגע ריאליטי. לטובת גלאמין, ייאמר שהוא בלט גם בזמן הקצר ששהה על האי ועדיף שהיה קצר מאשר שיכתים את תדמיתו הציבורית. 


ימים קשים עוברים על שבט קויופה בג'ונגלים של הונדורס - ובמקום ליכוד ואחדות שהפגינו השורדים בתחילת הדרך, אנחנו מקבלים קנאה, חשדנות וחוסר פרגון. אבל דרמה גדולה לא הייתה שם, כאשר שובל ומושיק התכתשו אמש במועצת השבט כמו שתי תרנגולות זקנות. ההר הוליד עכבר והפיצוץ הגדול בין שניהם, כפי שהבטיח הפרומו שפומפם בימים האחרונים וגרם לצופים לכסוס ציפורניים עם דם בעיניים - גווע עוד לפני שהתחיל. אף אחד לא נבהל כששובל סלסל בעגה תימנית לעבר מושיק שהוא צבוע, או כשמושיק שלח כמה מבטים ציניים קרים לעבר שובל, כשהאשים אותו בפשע הנורא מכל - "קראת לדנה גרבר" (דווקא מצחיק). בגדול, לא ברור על מה הם רבו, ובוודאי שלא ברור מה ג'ני רצתה משובל. הרי בסך הכול הוא עשה כבוד לבעלה ואמר שהוא חבר טוב שלו. כשכוכבי ניסה להסביר לה: "תשמעי, קצת לכלכת כאשר איימת על שובל שיש חיים אחרי התוכנית", התגובה לא איחרה לבוא: "אני לא מלכלכת על אף אחד, אני אשמה שהוא ערס וצ'חצ'ח?".

נתגעגע? מושיק גלאמין (יח"צ)

אני גם לא מבינה עד לרגע זה אם מושיק אוהב את שובל או שונא אותו. מושיק: "אני מאוד אוהב ומעריך אותך שובל, וחושב שאתה כשרון ענק". (ולנו: "לא סובל את הבדיחות שלו ולא את השירה שלו). או: "אני מאוד אוהב אותך", ורגע אחרי: "לא מתחבר פה רגשית לאף אחד חוץ מדנה וכוכבי וגם ג'ני שאליה התחברתי יותר מבחינה אסטרטגית". הייתי מרגישה מרומה אם הייתי ג'ני, כי אחרי שנכשלה במשימת הכדור, מושיק עטף אותה תחת זרועו המחבקת כאילו היו בוני וקלייד. מושיק גם הכריז שעם כוכבי הוא מצא חיבור עמוק, למרות שבפרקים ששודרו עד כה, כל העומק הזה לא ממש בא לידי ביטוי. מה שאילץ אותי לאמץ את הראש ולעשות חישובים (שזה טוב, זה מחזיק אותי ערנית) מי נגד מי כאשר ידיחו. ואז האסימון נפל: מושיק היה צריך את כוכבי בצד שלו, כדי שהם יהיו ארבעה נגד שלושה. מהי קצת חנופה עבור מושיק, לעומת הסיכוי להמשיך לככב במופע ש"אני לא יודע מה אני עושה פה, עם אנשים שאני לא מתחבר אליהם" (כי הם ממש לא ברמה שלי) ולשחק אותה טרזן בעל השרירים, שלא נפוחים חלילה מיהירות כפי שחושב שובל, אלא בגלל טיפול נכון בחדר הכושר. 


כוכבי לא נפל לתוך הלוע מפיק המרגליות של מושיק, ומצחו, חרוש קמטי מחשבה, ניסה לתהות על איזה קשר עמוק דיבר מושיק. הוא אף זז באי נוחות בולטת, כאשר מושיק שחשב לברך ויצא מקלל, גער בכוכבי שהוא לא בא לשחק את המשחק ומעדיף לצאת ממנו נקי מבלי להסתכסך עם אף אחד. לא נורא, אבל גם לא נעים כשמישהו מצייר אותך כחסר אישיות. מושיק הודח והפך לזומבי כשעיניו הכהות משדרות: ראו הוזהרתם, אני עוד אחזור. 

הכי עממי. רון שובל (יח"צ)

אז מושיק חשב שהוא אסטרטג גדול, אך חטא בחשיפת יתר של רגשותיו המבולבלים. אפילו דנה התגלתה כאסטרטגית מוצלחת יותרו כאשר שרה סרנדה לכוכבי על מנת לרכך את לבו, והוא מצדו חווה רגע של עילוי נדיר לשמע פיוטיה המוזרים. איפה היה הבמאי שיעיר לכוכבי שהתלהבות היתר שלו מ"יצירת המופת" של דנה, שהיתה פשוט מביכה. 

הכוכב של הערב היה כמובן רון שובל. זה שכולם היו בטוחים שהפעם יודח, אך שוב ניצל ויצא כשידו על העליונה, ולא רק בגלל ההומור העממי שמצליח לחבב אותו בעיני חלק מהשורדים, אלא בגלל מהלך שעשה כשסכסך בין ג'ני וטיטי. היה פה כמעט צדק פואטי, כי ג'ני באמת כמעט הלשינה לגיא (בעידודה של דנה אצילת הנפש) שטיטי מזייפת במשימה. היה גם צדק פואטי בכך שהוא נטע את זרע הספק והחשדנות בלבם של חברי השבט, כאשר גילה להם שמושיק רצה לעשות איתו ברית, מה שגרם להם ללטוש במושיק מבט עקום. מסתבר שגיבורנו אולי נופל מהקורה, אך בצעד תימני חינני מראה לכולם שהוא לא פראייר ואפילו חריף מחשבה ומהיר תגובה. כנראה מכל הג'חנון והעמבה. שרק לא יכריזו שגם הם מסרטנים.