הדוגמנית והמגישה מירי בוהדנה, תנחה הערב (ראשון) את פתיחת העונה החדשה של תוכנית ריאליטי הבישולים "משחקי השף" בערוץ 2. בראיון ל"רדיו ללא הפסקה 103FM" אמר לה מושיק גלאמין, שהופיע ב"הישרדות": "אני מקנא בך, כי אני הסתובבתי בג'ונגל והתעללו בי נפשית, ואת נמצאת עם האנשים הכי שווים, הכי מעניינים, הכי טעימים". "גם בי התעללו נפשית", הפתיעה בוהדנה כשסיפרה: "לאורך כל העונה הראשונה אמרו לי 'את מזויפת, יש לך משרתים בבית, את לא יודעת לבשל, חביתה את לא יודעת להכין'. אמרתי להם 'חכו חכו' וחיכיתי להזדמנות הראשונה. בעונה הזו אני מבשלת מנה ומגישה להם, ותחכו בסבלנות, כי יש הפתעה".

 
"הלכת על מבחן עיוור?", שאל גלאמין, ובוהדנה השיבה בחיוב: "הלכתי על מבחן עיוור, עמדתי בחדר הזה, חדר הטראומה אני קוראת לו, בשניות האלה שמסתכלים על השפים שטועמים ומחווים את דעתם, ואמרתי 'שמע ישראל, שמע ישראל, רק שלא ישפילו אותי'". "בטוח עברת", אמר גלאמין, " אף פעם לא האכלתי אותי, אבל אני קצת מכיר אותך, ויש לך נגיעה. כאילו, אבוי לך, אבוי לאימא שלך, יותר נכון". ובוהדנה ענתה: "זו תהיה הפתעה. האמת שנורא נהניתי. יש עונה מקסימה, מיוחדת ומאוד מאתגרת".

גלאמין התעניין האם לבוהדנה יוצא לטעום לפחות חלק מהמנות שמוגשות בתוכנית, והמנחה ענתה: "בגדול, המנות שמכינים המתמודדים מגיעות לשפים תוך כמה שניות, שלא יתקררו ולא יהרסו. אחרי שהשפים נוגעים במנה עם האצבעות, מרסקים אותה, בודקים מה יש בתוכה, לא בא לך כל כך לאכול אותה...". "אני הייתי אוכל בכל זאת", אמר גלאמין. "אחרי שראיתי מה שאכלת באי, אני מאמינה עליך", השיבה בוהדנה, והמשיכה: "אבל כשהם מתחרים כנבחרות, ואז כן נשאר בסירים, ברור שאני הראשונה שמתגנבת וכמו ילד קטן שגונב את הבולונז. זה באמת שווה את הכל. למדתי, אני כל הזמן לומדת, בכיף, אני אוהבת לבשל, זו אהבה ישנה".


"אצלי בבית לא אוכלים חיות"


"את מבשלת בבית או שיש לך מבשלת?", שאל גלאמין, ובוהדנה סיפרה: "יש לי מבשלת ואנחנו מבשלות ביחד. לפעמים אני אומרת לה מה להגיש, לפעמים אני עסוקה, יש לי את העניינים שלי, אני לא מספיקה, ותמיד יש אוכל חם בבית. אני אומרת לה מה להכין, אנחנו אוכלים פעם בשבוע בשר, רוב השבוע צמחוני. אין אצלנו 'מיטלס מאנדיי' אצלנו כל השבוע זה 'מיטלס' ורק ביום שישי יש 'מיט', וגם לא בקונסטלציה של חיה, אלא בקונסטלציה שהיא 'קציצתית' או 'שניצלונית', אצלנו לא אוכלים חיות. אני יודעת מה נכנס לילדים שלי לפה. אני אחראית, ואני חושבת שהדבר הכי הכי חשוב לנו כהורים זה לבדוק שהילדים שלנו יאכלו טוב, כי משם הכל מתחיל, מהבטן, מהקיבה".

על האמהות שלה סיפרה בוהדנה: "יש דברים שבאים אפשר לשחרר, אבל צריך לדעת במה. יש דברים שהם טאבו, כמו אסתטיקה, אוכל, כמובן כיבוד אחים, הורים, חברים. וצריך לשחרר, כשהבן שלי אומר 'אני משחק ב-GTA עוד שעה', אז פה אני משחררת". 

עזר בהכנת הכתבה: אסף נבו