ארבעה חודשים מאז ששי חי עזב את בית האח הגדול, הוא מצא בית חדש, שונה מאד מזה שהיה בנווה אילן, אבל, לדבריו גם מהדירה הקטנה בה גר לפני שהגיע לתכנית. בראיון לאולפן שישי, מספר שי, על החיים שאחרי הריאליטי.



למראה דירתם החדשה ברמת השרון, נשאל שי חי האם הוא התברגן. "היה לי קשה עם המעבר", אמר, "חייתי בדירת חדר צנועה, הלב שלי עדיין שם, אני מנסה להתרגל. בכל מקום שאני הולך נותנים כבוד, אבל זה לא עושה לי את זה. אתה לא יכול ללכת חמש דקות בלי סלפי, אני לא יכול ללכת למקומות ציבוריים. מה אתם רוצים? מי זה שי חי? אני שי אחר".



גם כשסגרת את מועדון הקראטה הייתה נגדך ביקורת רבה.


"כשסגרתי את המכון, תלמידים בכירים לא אהבו את זה, חשבו שאין להם מה לחפש איתי. מאז שעזבתי את הבית, כולם רוצים לעשות סיבוב עליי, התקשורת, הסביבה. היו בקרים שלא רציתי לקום בהם, אבל קמים. אני פה לא?"



צבא של מעשים טובים


בישיבה של "צבא האמת", קבוצה של עשרות אלפי אנשים שנשבו בקסמיו במהלך שידורי האח הגדול, נראה שי כשאיתו יושבים אנשים מבוגרים, בעלי עסקים ומשפחות, ומתכננים את את הפעולות הבאות. כששי חי הצטרף למחזיקי תעודת אדי לתרומת איברים, המכון הלאומי לתרומות איברים חווה עלייה של עשרות אחוזים בפניות אליו. "צא מהשם הכוחני של צבא האמת, זה ארגון שהולך היום לכיוון של עשייה חברתית, שמוביל עשרות אלפי אנשים למעשים טובים", אמר.



"עלייה של עשרות אחוזים בהצטרפות", שי חי וכרטיס אד"י.
"עלייה של עשרות אחוזים בהצטרפות", שי חי וכרטיס אד"י.



במהלך הראיון הביע שי חי חרטה על הדרך בה התנהג בבית האח הגדול: "באותה תקופה לא היה לי סיכוי להתנהג אחרת, במבט לאחור, כן אני מצטער על זה", הסביר.



על כך שיהיו שיאמרו כי מדובר בעוד מניפולציה מבית מדרשו, אמר, כי "תמיד יהיו מלעיזים, אבל אני לא יכול לחיות את החיים על פי מה שאחרים מדברים, לא השונאים ולא האוהבים".



מאז העזיבה מתעסק שי חי בעיקר בכתיבה, לעצמו ולמעריב סופשבוע. "זה ממלא אותי בסיפוק וגאווה, שיהיה לילד שלי איך לקרוא אותי", אמר. אבל גם זה לא ממלא אותו. כשהוא נשאל האם הוא נהנה מההצלחה, נכנס חי למונולוג של בדידות: "אולי באיזשהו מקום הלכתי לאיבוד", הוא אומר, "שכחתי מי זה שי, אני לא חושב שאני אדם שמח".