אם בעונות קודמות לקח לדיירים ב"אח הגדול" פרק זמן מסוים עד שהפסיקו להיות מנומסים והתחילו לריב ולרכל, בעונה זו לקח להם בערך יום וחצי בשביל להפיל את כל המחיצות ומיד לשלוף ציפורניים. כאילו שחיכו כל החיים רק לרגע הזה שבו יוכלו לשחרר את הניצרה ולהתחיל לירות לכל עבר. מרוב שכולם מרכלים על כולם כול הזמן, קשה לעקוב ולדעת מי נגד מי ולמה, כי רגע אחרי שמישהו אמר משהו על מישהו, אותו מישהו אומר למישהו אחר, משהו על המישהו הראשון.

אם היו מחברים את האווירה שקיימת בבית למוניטור, המכשיר היה נשבר או מתחיל לקפוץ בפראות מכל מצבי הרוח המשתנים אחת לכמה דקות. פעם תהילה חברה של אביחי. רגע אחרי זה הוא מחוק אצלה לתמיד. רגע אחד שני חברה של חזי, ורגע אחרי זה היא רצה בוכה ליורם הגננת שהוא העליב אותה. משום מה, לא קניתי את הדמעות שהיא שפכה, אולי בגלל שהאח הגדול לא שם לה ברקע מוזיקה מרגשת כמו שהוא שם לדיירים שחביבים עליו כדוגמת אביחי. 
רגע אחד אינדל מתעצבן שקוראים לו שחור ודורש שיקראו לו אתיופי, ורגע אחרי זה הוא מקטר שמתייחסים אליו כמישהו מהעדה. רגע אחד הוא מקלל את כולם בקללות נמרצות ואפילו עושה פרצוף לעדן שאותה הוא מחבב, ורגע אחרי זה הוא מוכן להציל את האנושות בכלל ואת הדיירים בפרט מחרפת רעב שמא יזכו בתקציב שבועי זעום.

האח הגדול לא יכול היה לצפות לחבורה יותר מוצלחת מזו שתחסוך ממנו את המאמץ להתערב ולגרום להם לריבים וחיכוכים. הם עושים זאת בכוחות עצמם מבלי להזדקק לעזרתו, כאשר תהילה אוחזת בשרביט הרכלנית הכי גדולה של כל העונות. 
תהילה סודרי. צילום: ניר פקין
היא שמה לה למטרה לחסל את אורנה ולשונה לא תשקוט ולא תנוח עד שהיא תראה אותה מושפלת ומוחרמת, כאילו מתוך איזושהי ונדטה אישית מהעבר. שם הוא הסגן של תהילה והוא מבצע את תפקידו בפגיעה במטרות נייחות, יותר טוב מבראדלי קופר בסרט "צלף אמריקאי", רק בלי הרובה, כי הוא שונא כל מה שמייצג את הצבא.
האח הגדול גם לא צריך להמציא משימות חדשות כי הוא חוזר על משימות שהיו בעונות קודמות, כמו העשירים והעניים שמזמן מיצה את עצמו, או הדיבור שלו שנחנק בשידור חי, סוג של גימיק מטופש שכבר התרחש באחת העונות הקודמות, ולכן רגע לפני שהוא פורש לגמלאות מתוכנית הדגל של "קשת", הוא יכול להתרווח לו בנחת בקונטרול ולראות את הנערים רוקדים לפניו. מדי פעם הוא מנדב עקיצה על חשבון הדיירים וקורא לשם: "מניאק שמאלני". 
באופן כללי זאת עונת הממורמרים וחזי יכול עד מחר לחשוב שהוא מנהל את הבית "באווירה טובה", אבל הקיטורים ממשיכים וטוב שיש הדחה השבוע כי לא משנה מי יודח, בהיעדרותו הוא יוריד את כמות המרמור. 
ובכל זאת, בתוך כל המרמרה הזאת, פה ושם מישהו נזכר להשתעשע ולשעשע. חיים שנורא רצה להיות המלך הנבחר ואיים על כולם שיבחרו בו, החליט בסוף להסתפק במשרת נסיך. כוכב, או הגרסה הנשית ליוסי בובליל, שהיא דמות מצוינת לחיקוי ב"ארץ נהדרת" אולי מטעה בדיבור הסלואו מושן הכבד שלה, אך מידי פעם מפתיעה באיזשהו משפט שאתה לא יכול שלא להודות שהיא צודקת. כמו שאמרה שדווקא המשימות שהכי נראות נחמדות, הן הכי קשות. "עשו אותי דורותי חמודה עם צמות ועבדתי יותר קשה מכולם". 
הקטע שלה עם שמוליק ששניהם יושבים בחוץ ונראים כמו ארצ'י בנקר ואשתו בגרסה מעודנת והיא מקטרת לו במבט מיואש ומובס טוטאלית, שהצעירים חופרים לה במוח וזה גוזל ממנה המון אנרגיות כאשר היא מנסה לזרום איתם, היה השיא של הערב.
הזוג שגנב את ההצגה היו ארז וקורין שהיו מתואמים בתלבושת מטאדורים אופנתיות והשלימו אחד את השני בהנחייה קולחת ונעימה יותר מכול הבכיינים בתוך הבית. דווקא השילוב בין השניים זאת ההצלחה הגדולה ביותר בתולדות הליהוק של האח הגדול. קשת צריכים לחשוב על פורמט משותף הבא שלהם יחד.