מי שחשב שהסיפור ממילא מכור ושהאח הגדול הוא זה שקובע את המהלכים ומחליט מי נשאר ומי עוזב, התבדה כאשר תהילה הודחה אמש מהמשחק. אם זה היה תלוי באח, הוא לא היה מאפשר את הדחתה של אחת מהבוחשות בקלחת היותר להוטות ליצור רעש ומהומה, מעצבנת ככל שתהיה. הצופים אמרו "נייט" לתהילה בדיוק מאותה סיבה שהם שלחו הביתה את אסתר בהדחה הקודמת. תהילה אולי חשבה שהיא קוראת נכון את המפה בתוך בית האח, אך היא נכשלה בקריאת המפה מחוצה לו. אילו הייתה חושבת אסטרטגית אחרי ההדחה הקודמת, היא הייתה מבינה שאם הצופים השאירו את אורנה בהדחה הקודמת, כדאי לה, לתהילה, להרפות ממנה ולהפסיק לרדוף אותה. היא הייתה צריכה להבין שאם אסתר הודחה, היא עצמה תהיה הבאה בתור.



ואם הריב של אביחי עם תהילה השפיע על הצבעת הצופים, אזי האיש שרואה את העולם דרך צינור, אך מיטיב לראות לנפש האדם, הפך למושא הערצתם של רבים ומקומו בגמר מובטח, גם אם מדי פעם ישחרר אנרגיות שליליות ויפגין קצת רוע פה ושם. דווקא בגלל שאביחי הוא מיסטר הייד וד"ר ג'קיל, לפעמים ציני, בוטה וגס, ולפעמים רגיש ורך, הוא נתפס כאדם מורכב, מעניין וכריזמתי.



 גברים לא פראיירים 



תהילה הלכה ונשארנו עם אורנה ותאלין, שאף הן היו ברשימת ההדחה. אם הן לא יפנימו שכאשר אומרים להן "נא להתנהג בהתאם", מתכוונים לכך שהן נמצאות בבית התככים והמזימות הגדול, ולא בבית הלורדים האנגלי, גם הן ימצאו את עצמן בחוץ. אלא אם אורנה כן תשכיל להתקרב לאביחי, שנראה שהוא די מחבב אותה, ותאלין תבין שהכתר שהיא שמה על הראש לכבוד חגיגת הסילבסטר, הוא סמל לכלי המלכה על לוח השחמט, שעל מנת לא לאבד אותו, היא צריכה להיות מתוחכמת ומוכנה לקרב, ולא רק מישהי שמחפשת שלום עולמי. מי שכנראה הייתה מאוד מאושרת מהדחתה של תהילה הייתה ליהיא גרינר שלפני זמן מה הביעה כעס עמוק על כך שהעזו להשוות בין השתיים.



הצפי לשבוע הקרוב: דן יאזור אומץ ויגיד לשני שהיא יותר מדי נודניקית וכופה את עצמה עליו. אביחי אולי יבין שמעיין משחקת משחק ולא בעצם מעוניינת בו ויתקרב יותר לאורנה. בכלל, כולם פתאום יבואו לחסות בצילה של אורנה, אחרי שראו שהצופים השאירו אותה בפעם השנייה. עדן, שקרנה ירד לאחרונה, תחליט שכדאי להתחנף למעיין שהפכה למלכת הכיתה ותמשיך לשחק משחק כפול עם אנדל וחזי, היא תתנשק הרבה צרפתיות עם חזי, בתקווה שזה ימצא חן בעיני הצופים. מה שהיא לא יודעת הוא שאם היא תנצל את התמימות של אנדל ותמשיך לפלרטט איתו סתם בשביל להתגרות בו, היא רק תרגיז את הצופים, כי אנדל מתחיל להתחבב על האנשים בחוץ יותר ויותר.



שם הבלתי נסבל שנשאר בבית כנראה רק הודות לקשרים שלו בהפקה, אחרת אין שום הסבר אחר, ימשיך לדאוג לשלומם של הפלסטינים אך יאחל לאחיו היהודים שהסרטן יאכל אותם, ימצא את עצמו די מבודד כי לא יהיה לו עם מי לרכל אחרי שתהילה עזבה. וכוכב תבטיח לאח הגדול שהיא תפסיק לקטר, בתנאי שהוא יארגן להם עוד מסיבה והיא תוכל לפזז על רצפת הריקודים, עם אוזניות, כמו מדונה.