אשת התקשורת שרון פרי אישרה היום (ראשון) את הצטרפותה לתאגיד השידור הציבורי החדש, בו תגיש תוכנית ספורט חדשה ברשת ב', יחד עם הקולגה מרשות השידור, ליאן וילדאו. על אף שמחתה בעניין ההצטרפות לתאגיד כמעין שינוי מרענן, גם היא, כמו כולם, חוששת שרעיון התאגיד בסופו של דבר ירד מסדר היום. "אנחנו מתכוונים להתחיל מחדש עם תוכנית ספורט יומית, צעירה ומעניינת שתשודר בכל הארץ, אך ישנה אי ודאות מסוימת - אף אחד לא יכול להבטיח לנו שהתאגיד לא ייפול בסוף".



עבדת שנים רבות ברשות השידור, ולא כל חברייך יצטרפו לתאגידים. 


"זה מאוד עצוב שמקום נסגר. יש לי המון חברים שנפגעים מהתהליך הזה וגם אני לא ידעתי אם אני אמשיך או לא. כל אדם שהיו נותנים לו אופציה לעבודה היה לוקח אותה. זו סיטואציה לא פשוטה - יש ברשות השידור אנשים שהתחייבו על משכנתאות ומצאו את עצמם באמצע החיים בלי עבודה. זה מאוד מבאס, ואני מקווה שדברים יסתדרו על הצד הטוב ביותר".



עוד הוסיפה על שותפה העתידי להגשה: "ליאן וילדאו יגיש יחד איתי את התוכנית. אנחנו עובדים יחד בערוץ הראשון ומכירים המון זמן. אני מאוד מחוברת אליו ואוהבת אותו, לכן שמחתי מאוד שבחרו בו. מבחינתי, עצם הבחירה בו זה כבר בסיס להצלחה. הוא יביא את הפן העיתונאי הכבד, ואני אביא את הצבע והקלילות".



לאחרונה השתתפת בפרסומת המתייחסת למקרה הפצת תמונות העירום שלך. 
"הציעו לי לעשות פרסומת המתייחסת למקרה הפצת התמונות בעירום שעברתי והיו לי לבטים, האם בכלל כדאי לי לעשות את זה. בסופו של דבר, החלטנו שנעשה את זה בצורה צנועה. ההחלטה נבעה מהמחשבה, שאם אני אומרת לא - אני משרתת את אותם האנשים הרעים שלא תמכו בי ולא פרגנו לי לאורך הדרך".



"בחרתי להיות חזקה ולא להתחבא, לא להיכנס לתוך קונכייה ולהתבייש. הפרסומת הייתה הצהרה של 'אני פה ואני ממשיכה לחיות'. נעזרתי בהתחלה בפסיכולוגית, אבל מצאתי את עצמי מאוד חזקה, ממש הופתעתי מעצמי. אני מאוד רגישה, אבל מצאתי בעצמי כוחות של נינג'ה בנושא הזה, כנראה בשביל הבן שלי". 



האם את מרגישה שהמקרה הזה מאחורייך?
 "אמנם עברו שלושה חודשים מאז האירוע, אבל זה לא אומר שהדברים עברו, כי אני עדיין מקבלת כל מיני הודעות לא נעימות מאנשים על זה שהתמונות שלי עדיין רצות בכל מיני קבוצות, ואני למעשה מתמודדת עם זה יום יום. נכון שזה כבר לא טרי, אבל אני עדיין נאלצת להתמודד עם זה ולשלוח את הקישורים למשטרה, ושוב לחשוף את התמונות בעירום לעיניהם כשאני במבוכה".



"החברה שלנו אשמה" 



"לצד הרבה אנשים שתמכו בי ופרגנו לי, היו גם הרבה אנשים שהעירו הערות, שחושבים שזה מקובל שדבר כזה יקרה ושזו אשמת הקורבן. עד שלא רוצחים מישהו במדינה שלנו, עד שלא קורה איזה אסון, החברה שלנו חושבת שזה בסדר שזה קורה, אך זו אשמתה. אני אשמה שביום שבת אני נוסעת לים, וכשאני לא באזור פורצים לי לאוטו וגונבים לי את הדברים?". 



"לכולנו יש סקרנות וחטטנות, ומאז שהתחלנו להשתמש ברשתות החברתיות, הכל מאוד פתוח, חשוף ונגיש. אנשים יכולים להיכנס לך לחיים וחושבים שהם מכירים אותך, אבל הם שוכחים שמאחורי הדמות יש אמא והורים, וחותכים בבשר החם ורוקדים לך על הדם. זה מחריד בעיניי, וזה משהו שכמובן מעולם לא עשיתי למישהו אחר".



אומרים שזכית ליחס מועדף מהמשטרה. 
"ביום שזה קרה לי, מצאתי את עצמי מגישה תלונה אצל פקיד רדום במשטרה שלא נתן לי שום מענה. הלכתי כמו אזרח מן השורה לתחנה, חסרת אונים, בוכה ולא יודעת מה לעשות עם עצמי, ולא קיבלתי שום מענה. רק לאחר מכן, לפתע חבר סיפר שהשר גלעד ארדן ביקש לתעדף את החקירה. חושבים שעשו לי פרוטקציה, אבל לא פגשתי את ארדן מעולם, ואני חושבת שכל מקרה כזה צריך לקבל את כל תשומת הלב בצורה שווה, בלי לעשות איפה ואיפה בין אדם כזה או אחר. כולנו מרגישים אותו הדבר כשקורה לנו דבר כזה נורא".



פרי סיכמה: "אני מאוד רוצה לעזור לכל אישה ילדה או נערה שעוברת את מה שאני עברתי. פנו אליי כמה אנשים שעברו את אותה הסיטואציה, והצעתי לכמה גופים לבוא להרצות ולעזור כמה שאפשר כדי להוציא את זה החוצה. אין לאף אחד או אחת במה להתבייש. עירום זה לא משהו רע, זה דבר פרטי ואמור להישאר פרטי, ולצערנו יש אנשים רעים שעושים מעשים רעים ועליהם לתת את הדין".