כדי להבין את גודל הרעש והמהומה סביב העונה הראשונה של "כפולה", בשבוע הראשון לעלייתה, מילת החיפוש הפופולרית ביותר בגוגל הייתה "נועה קירל". שלא לדבר על הקליפ הפארודי בהשתתפותה, שהגיע בתוך 24 שעות לחצי מיליון צפיות והפך לסרטון הכי חם ביוטיוב.



גם עמוד הסדרה באינסטגרם זוכה לעשרות אלפי עוקבים. הסדרה היא הזדמנות עבור הורי הזאטוטים, שרוצים לעבור קורס מזורז בהבנת שפתם של המתבגרים, שכוללת מילים כמו: "סיס", "בסטי" ו"הייטרים".





בעונה הראשונה, כדי להתמודד עם ההצלחה והסוכנים תאבי הבצע, קירל ממציאה לעצמה אלטר־אגו עם תלתלים, משקפיים וגשר בשיניים. כלומר דמות מכוערת שתכתוב עליה דברים רעים ברשת, תוך שהיא מאוימת מנמסיס, שכשמה כן היא, מאיימת לרצוח אותה - לא פחות.



בעונה השנייה הכל ממשיך, כשהמרוץ לחשיפת זהותה של נמסיס עולה מדרגה ומותח מאות אלפי ילדים בישראל.




כמה ילדים לקחת את זה כל כך ברצינות, עד שהחלו לתקוף את השחקניות שמגלמות את האויבות של קירל ברשתות החברתיות ולאיים עליהן. קצת אבסורדי בהתחשב בעובדה שהסדרה מנסה להעביר מסק נגד שיימינג.

וכאן בדיוק הבעיה של "כפולה 2" - שקהל היעד שלה נע בין גיל 7 ל־41. זהו גיל צעיר מדי לסדרה רווית יצרים, רציחות ולבוש מינימלי. אף שבסדרה משתתפים גם נירו לוי, שלום אסייג, עדי חבשוש הנפלאה ואפילו ליטל שוורץ, שמצטרפת כסוכנת מוסד, קשה שלא לתהות אם הסדרה אכן משקפת את הדור הצעיר כיום. 

"כפולה 2", א'־ד', 15:15, ערוץ KidZ ב־HOT וב־yes