אחרי ניסיון ראשון, מהפכני ומוצלח במיוחד בסוכות אשתקד, חוזר פסטיבל המוזיקה האלקטרונית הבינלאומי DGTL להפקה נוספת בשבת הקרובה, 29 בספטמבר, בשעות 14:00-23:00 בגני יהושע בתל אביב, המצטרפת לערים כמו אמסטרדם וברצלונה, ושם אותה במקום טוב על מפת הסצינה האלקטרונית העולמית.



הפסטיבל מציג שלוש במות שפועלות במקביל עם סאונד וליין־אפ מוזיקלי מוקפד במיוחד. בפסטיבל הקרוב ינגנו בלייב שמות ענקיים כ־Motor City Drum Ensemble מגרמניה, Paco Osuna מברצלונה, Tom Trago ההולנדי וצמד הישראלים Red Axes (דורי סדבובניק וניב ארזי) המחוזר בעולם כולו. "יש קבלה מצד הקהל הצעיר, שכבר לא רוצה רק לבוא ולפוצץ את הראש, וכל זה יוצר עניין גדול וקסם ענק", מסביר סדבובניק.





הפסטיבל הוורסטילי נולד בהולנד והפך עם השנים לאירוע בינלאומי ענק, המקדש טכנולוגיה ומופק באיכות בלתי מתפשרת, כולל ארט ייחודי, אוכל צמחוני ויריד אמנות וחדשנות. הפסטיבל חרט על דגלו את תחום איכות הסביבה והקיימות ונחשב לפסטיבל הכי ירוק באירופה. מאות תיירים צפויים להגיע במיוחד מאירופה להשתתף במפגש הפסגה החווייתי הקרוב, הנהנה מתמיכה של עיריית תל אביב. כ־12 אלף איש לא נשארו אדישים לשפע האלקטרוני הזה לפני שנה, ומספרים דומים צפויים גם השנה.