"פוריה", ימי שלישי, סלקום TV
עיירה פסטורלית בנורווגיה, נופים משגעים, אלא שהשקט הוא מלאכותי. ארגון גזעני קיצוני, בלש בורח מהמאפיה הרוסית, סוכנת ביון גרמנייה, כולם שותפים בעלילה שמדביקה את הצופה לכורסה. אסור להחמיץ

בלש משטרה נורווגי אלמן שהרגיז את המאפיה הרוסית נאלץ לנדוד עם בתו הקטנה מעיר לעיר מפחד נקמתה של היד הרוסית הארוכה. לבסוף הוא משתקע בעיירה קטנה ומרוחקת בנורווגיה ומקווה, בשקט המנומנם שם, למצוא מנוחה לו ולבתו. אלא שתחת פני השטח הרגועים בעיירה מבעבעים כוחות אחרים לגמרי. ארגון גזעני ימני, המונהג בידי קיצוני תושב העיירה, מתנכל לתושבי מרכז מהגרים ממדינות אפריקה הממוקם בעיירה, ויום אחרי בואו של הבלש נרצח בנו של מנהיג הארגון.

בחקירתו נתקל הבלש בחברה בארגון, שמתברר לו כי היא בעצמה סוכנת ביון שחדרה לשורותיו של הארגון, וביחד הם יוצאים למה שמסתבך והולך ומתברר ככוונה לבצע את פיגוע הטרור הגדול ביותר באירופה אי־פעם. אם תימשך הסדרה בת השמונה פרקים כפי שהתחילה, מומלץ לצופה לא להחמיץ שנייה אחת ממנה.

בינתיים היא לא פחות מנהדרת. התפאורה נפלאה: הטבע הנורווגי על הריו הגבוהים, יערותיו הירוקים, לשונות המים הכחולות המסתעפות בין המדרונות - רק תנו לנו מהחומר הזה עוד ועוד להרוות את נפשנו הלבנטינית הצחיחה. בליל ההברות הבלתי מוכר, הבלתי מובן, המתגלה כשפה על באמת שאנשים הקרויים “נורווגים" מתקשרים בו, נשמע כשיר נהדר היישר מהאירוויזיון. ושני גיבורינו, צעירים ויפים, הנושאים בתוכם את זיכרונותיהם המרים - האם, שואל הלב, ימצאו מזור לכאביהם זה בזרועותיה של זו? הימור שלי: ימצאו. בטח ימצאו. ביחס של אחד ורבע לאחד עיניים יפגשו עיניים עוד לפני הפרק השישי. אני בכל אופן אהיה שם כדי לראות.
# לראות או לוותר: לראות. בטח לראות. טרור נורווגי זה לא מה שחשבתם.