לא, זה לא קליקבייט, וכן, אנחנו מודעים לכך שזוהי דמות בדיונית. הרוחות עדיין לא נרגעו מהטיזר של ״בת הים הקטנה״ וכבר הזרקור עובר לדמות ג׳ינג׳ית אחרת- ו״למה דינקלי״, כנראה ככה זה החיים בהוליווד, אין רגע דל. ושוב בלי לשים לב, דמות הילדות האהובה עלינו (בדרך כלל ג׳ינג׳ית) יכולה לקבל מייקאובר בלי שביקשנו, רצינו או התחננו ש״די, מספיק כבר!״.

הפעם על הכוונת נמצאת ולמה, הדמות האדמונית הממושקפת והגאונה עם היכולות האנליטיות הסופר מרשימות, כן כן, ההיא מהסדרה שכו אהבנו לראות שהיינו ילדים - ״סקובי דו״. הסדרה מבית ״אולפני וורנר״ עלתה לראשונה ב-1969 ועוקבת אחר מעלליהם של חבורת מתבגרים הפותרים תעולומות מסתוריות יחד עם כלבם ההרפתקן. לאורך השנים זכתה התוכנית לאינספור סרטים, עיבודים ואדפטציות. 

לאחר יציאת הסרט האחרון "ממתק או תעלול", שהופץ ביום ג' בשירותי הסטרימינג ועתיד לעלות גם בערוץ קרטון נטוורק, בלשית העל הגאונה פוגשת את מושא אהבתה - בחורה בשם קוקו דיאבלו, מעצבת תלבושות מוכשרת ושנונה, שהמפגש ביניהן מייצר אצל ולמה פרץ רגשות שהיא מתקשה להסתיר.

אנחנו עדים לכך במספר סצנות: באחת היא נרגשת ממגע ידה של קוקו על כתפה, באחרת המשקפיים שלה מתכסים אדים כשהיא מסמיקה וממלמלת "Jinkies", מילה המזוהה עימה ברגעי התרגשות.

ג'יימס גאן, שכתב את הגרסה המצולמת, חשף כי כבר בהתחלה הדמות של ולמה תוכננה להיות גאה. אך אולפני וורנר החליטו להסתיר את הצד הזה בה ולהשאיר את נטייתה המינית לא מוגדרת. עכשיו 53 שנים אחרי שהתוכנית עלתה לראשונה, האולפנים הסכימו סוף-סוף להכריז באופן רשמי על נטייתה המינית.

הסרט החדש שם סוף לשנים של השערות וספקולציות בקרב מעריצים. גם גוגל הצטרפו לחגיגה וכאשר מחפשים את שם הדמות זוכים לפרץ קונפטי ודגלי גאווה. עכשיו כששמנו בצד את העובדה שולמה יצאה מהארון, קבלו את הטוויסט החדש מבית היוצר של HBO מאקס.

בפאנל שהתרחש ביריד הענק ״קומיקון ניו יורק״ שוחרר הטיזר החדש לסדרה הקומית למבוגרים העוקבת אחר המקורת של ולמה. הסדרה החדשה מתמקדת בעברה המעורפל וכמובן איך אפשר בלי לשנות את הנראות שלה לחלוטין ולשגע את הצופים הנאמנים עוד קצת, כך ה-ולמה החדשה הפכה לאפרו אמריקאית.

ולא רק היא, גם יתר חברי הקבוצה שונו ללא היכר- שגי גם הוא אפרו אמריקאי ,דפני היא אסייתית ואת סקובידו העלימו לחלוטין.

אם חשבתם שכל זה יעבור בשתיקה כמובן שטעיתם, וכמו בטיזר של בת הים, גם בטיזר של ולמה תוכלו למצוא אין ספור תגובות ציניות נוסח ״אהבתי את החלק שולמה אמרה 'זה מורפין טיים' והפכה לרובוט ענק״.