מפגש לא נעים בין שני עצבנים במגרש חניה הופך למרדף ברחובות לוס אנג'לס ומשפיע על חיי הנהג והנהגת באופן מורט עצבים בשנה שלאחר מכן. הכינו את הקפל"דים.

דני צ'ו, קבלן שיפוצים, ואיימי לאו, בעלת עסק, מתגוררים באזור לוס אנג'לס. שניהם - כל אחד מסיבותיו שלו - רותחים בתוכם. מפגש לא טוב בין מכוניותיהם במגרש חניה מוביל להתפוצצות של ממש, מרדף פרוע ברחובות, ומתמשך באופן מופרע לאורך שבועות, חודשים ואף שנה לאחר מכן. המרדף משפיע על מעשיהם וחייהם באופן שלא ניתן היה אף לדמיין אותו מבחינתם, על הקשרים עם בני משפחותיהם, ולוחץ על כפתורים פנימיים המעוררים זיכרונות ישנים וקשים.

"עצבים" היא סדרה יוצאת דופן (ומצוינת) בגישתה היוצאת דופן כלפי גיבוריה. האופן שבו הם יוצאים מדעתם מרוב, כאמור, עצבים, כה חריף, עד שלאורך פרקי זמן ארוכים הוא גורם לצופה להתכווץ בחוסר נוחות על כורסתו. את המגוון האינסופי של הבעות פניה הנזעמות של איימי לאו (השחקנית אלי וונג) צריך להציג במוזיאון לאנשים בקריזה. כנ"ל את יחסיה עם בעלה הנרפה וחמותה הארסית.

לקראת פרקיה האחרונים מתחילה הסדרה מעט להימרח, ככל הנראה בשל הבנת יוצריה את טיב המוצר המוצלח שהוציאו תחת ידם ורצונם לחלוב ממנו עוד כמה פרקים, עוד כמה מכירות ועוד כמה פרסומות, אבל זה מובן, גם אם באופן טבעי מעורר עצבים.

לראות או לוותר: לראות. בהחלט. לא יזיק גם שיהיה איזה תת־מקלע קטן לצדכם למקרה שתרצו מתישהו להתבצר על הגג ולפתוח באש.