המחלוקות סביב תוצאות הפריימריז: בית הדין העליון של הליכוד צפוי לפרסם היום (ראשון) את החלטתו בנוגע לאישור חמישה שריונים ליו"ר המפלגה בנימין נתניהו. לפי הערכות - השריונים יאושרו. גורמים בליכוד אומרים כי שני חברי ימינה לשעבר שסייעו להפלת הממשלה, עמיחי שיקלי ועידית סילמן, צריכים לקבל את המקומות המשוריינים לאור תרומתם. 

מאוכזבי הפריימריז מכינים עתירות לבית הדין של הליכוד
העיתונאי, עורכת הדין והח"כ שחוזר: הכירו את הפנים החדשות בליכוד

במקביל, הקמפיין של הליכוד צובר תאוצה. בסוף השבוע נפרש דגל ישראל ענק על מצודת זאב במרכז תל אביב, שיואר בכל לילה עד הבחירות. בעוד סוגיה אחת שהטרידה מאוד את נתניהו - המחלוקת בין הציונות הדתית לעוצמה יהודית – נפתרה שלשום (ר' ידיעה נפרדת), הסכסוך במפלגות החרדיות ממשיך להדאיג את ראש האופוזיציה. מדובר במחלוקת בין דגל התורה ואגודת ישראל, שמתקשות להסכים על מקום 7 ברשימה המשותפת. 

בימים האחרונים עלה בקרב אנשי דגל התורה רעיון ליישוב המחלוקת: לחתום על הסכם של ריצה משותפת עם מפלגת נעם, כאשר יהיה מדובר על בלוק טכני שיסתיים אחרי הבחירות. במקרה זה לאבי מעוז יוצע המקום השביעי. הפוליטיקאים החרדים מקווים גם כי האיחוד עם הרשימה החרדית עשוי לעצור זליגת קולות של חרדים צעירים לציונות הדתית. 

בינתיים, מגעים מפתיעים לאיחוד בין שתי מפלגות נוספות. ראש מפלגת ישראל חופשית ודמוקרטית, אלי אבידר, מנהל שיח עם יו"ר רע"ם מנסור עבאס, על ריצה משותפת של שתי המפלגות. בסביבת אבידר אומרים כי השיחות בינו לבין עבאס נמשכות זה כמה חודשים, ולאחרונה הפכו למו"מ מעשי על איחוד.

בתוך כך, סגן השר אביר קארה הודיע שלשום כי לא יתמודד במסגרת הרוח הציונית בבחירות הקרובות. הודעתו מגיעה לאחר שדרש מיו"ר המפלגה איילת שקד להיות משובץ במקום הרביעי ברשימה - ונענה בשלילה. בימין מעריכים כי פרישתו של קארה סוללת את הדרך למו"מ בין הרוח הציונית לבין הבית היהודי, לטובת איחוד הרשימות.